Toon posts:

DX10 videokaarten in laptops? Zijn deze er al?

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sta op het punt om een laptop te kopen met de 7950 GTX. Maar wil dat mijn laptops minstens 2 jaar de betere spellen kan spelen, en heb hierbij het gevoel dat dat met deze kaart niet kan omdat het een DX9 kaart betreft.

Wat de titel al doet vermoeden, is mijn vraag: of iemand weet of er momenteel laptops zijn met DX10 kaarten als de 8600 of de 8800 van nvidia, en zoniet; wanneer deze verwacht worden en welke laptopfabrikant hiermee gaat komen?

Ik heb al wat gegoogled, maar kan hier niet echt informatie over vinden.

Alvast bedankt.

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-01 16:31
Hier is ook nog weinig over bekend, maar eerst zal er wel een GO 8600 komen of zo. Als je gewoon een gamelaptop wilt dan zou ik gewoon die laptop met de 7950GTX kopen. Ik denk niet dat de waarschijnlijke GO 8600 sneller zal zijn.

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-01 11:27
Ik vroeg me dit eigenlijk ook wel af? ik heb er iig nog geen gezien met een gf8 serie of iets dergelijks.
Hoelang zal dit nog gaan duren weet iemand dat.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:10
Lang. De desktop 8600 ed komen pas in Mei als ik het goed heb. De laptop varianten laten dan wss ook nog even op zich wachten en ik geloof ook niet dan nvidia het voor elkaar krijgt om een 8800 onder de pak hem beet 50W weet te brengen voor laptopjes... Laten we het maar niet over ATi hebben op het moment.. Dus ik zou zeggen, denk in de richting van juni-juli....

Over MXM en vervangen, ook dat is een hell die echt alleen door een doorzettende tweaker zal uitgevoerd... Lees en zoek maar wat info, maar geloof me (heb het eens doorgelezen) het is een hell en de kans is groot dat t niet gaat werken. Het is eerder makkelijk voor fabrikanten om een custom laptop makkelijk te kunnen bouwen met verschillende videokaarten, niet voor het vervangen... Dus daar hoef je iig ook niet veel van te verwachten..

Ohja, als laatste. De ATi X2300 in een Asus F3(Rp meende ik) is een opgevoerde X1400, dus ook geen DX10 terwijl de naam dat wel laat vermoeden..

[ Voor 8% gewijzigd door GENETX op 03-03-2007 17:35 ]

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:47

Thandor

SilverStreak

Tweakers.net Search - 'GeForce Go'.
Kijk daar eerst eens tussen :). De notebooks komen pas ná de introductie van de chipsets uit. Tegen die tijd hoef je dus ook nog niet zo actief rond te kijken. Is de tijd wel rijp en zijn de DirectX10 compatible mobiele chips uit dan is het slechts een kwestie van notebooks zoeken :).

Simpelweg een kwestie van zoeken. Daar zal dit topic niet veel bij helpen. Slotje dus :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.