Toon posts:

SAP3000, wie kan me erbij helpen

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Lezers,
Nou heb ik op het internet zoveel gelezen om te kunnen via internet, Ik krijg het apparaat van Linksys PhoneAdapter maar niet aan de praat. Heb ook gelezen dat het installatie heel eenvoudig is . Maar waarom lukt het mij niet!!!!
Is er iemand die me hierbij eventueel kan helpen. Ik heb Linksys opgebeld ze bieden geen ondersteuning bij dit apparaat aan.
Zie jullie reactie graag,
nevin_vld@hotmail.com

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-02 00:20
Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 17:08:
Beste Lezers,
Nou heb ik op het internet zoveel gelezen om te kunnen via internet, Ik krijg het apparaat van Linksys PhoneAdapter maar niet aan de praat. Heb ook gelezen dat het installatie heel eenvoudig is . Maar waarom lukt het mij niet!!!!
Is er iemand die me hierbij eventueel kan helpen. Ik heb Linksys opgebeld ze bieden geen ondersteuning bij dit apparaat aan.
Zie jullie reactie graag,
nevin_vld@hotmail.com
Welkom op GOT ;)

Ik raad je aan eerst de regels van dit forum door te nemen.

Zie hier en hier.

Op het GOT is het niet de bedoeling dat men mailtjes naar je gaat versturen als antwoord. Dit is ook geen post-maar-raak forum en 'de nerds' lossen het wel op. We zijn hier om elkaar te helpen. Een probleem wordt daarom ook altijd in een topic opgelost zodat andere mensen met het zelfde probleem ook de oplossing kunnen lezen.

Ik zou overigens als je een vraag hebt meer specificeren waar het over gaat en uitgebreidere informatie posten. Ook is het de bedoeling dat je er neer zet wat je al hebt geprobeerd en dan niet in zijn algemeenheid 'ik heb al wat gezocht'.

[ Voor 27% gewijzigd door Steephh op 03-03-2007 19:25 ]

_@/'

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Wat Steeph zegt vat wel mooi samen wat ik ook zou willen zeggen, dus lees vooral zijn reactie eens door. Op dit moment heeft je topic echter een erg kleine levensverwachting, omdat ik hem op slot doe.

Dit topic is gesloten.