Toon posts:

[Test Drive Unlimited] Profile verdwijnt na afsluiten*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik van Bol.com vrijdag 2 maart het spel Test Drive Unlimited voor de pc ontvangen en geinstalleerd. Dit ging allemaal prima, ik start het spel op en ik kan een "new player profile" aanmaken. Ik vink het vakje gamespy id aan en vul mijn email adres en wachtwoord in en druk op enter. Dit ging al erg snel vond ik zelf maar goed. Ik speel het spel voor een uurtje of twee, en sluit het daarna af. Echter de volgende keer dat ik het spel opstartte kreeg ik weer het scherm new player profile voorgeschoteld. Met andere woorden al mijn progress was verloren. Nu heb ik zo`n 20 keer het spel opnieuw opgestart en afgesloten met elke keer hetzelfde resultaat. Hij onthoudt geen enkel player profile en zelfs de grafische instellingen die ik veranderd hebben worden keer op keer gereset.

Weet iemand waar dit aan kan liggen? Hij geeft namelijk geen enkele foutmelding tijdens het opstarten of aanmaken van de player profile, en ik kan er op internet helemaal niets over vinden.

P.s. Gamespy identificeert het geinstalleerde spel alszijnde Test Drive Unlimited Beta, terwijl ik toch echt de retail versie heb aangeschaft bij bol.com. Het spel zelf draait als een zonnetje op mijn AMD X2 4800+, 2 gig ddr, Geforce 7950GT op de hoogste resoluties met AA 4x en Hdr aan.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen want ik ben al gestopt met het spelen ervan aangezien ik toch elke keer alles opnieuw moet doen.

Verwijderd

Je probleem hoor je hier neer te zetten:
Spielerij - Problemen & Vragen

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:06
Daarnaast geef ik je meer kans op forums van dit spel zelf, of hun support.

Verwijderd

Daarom verplaats ik hem daar nu heen, samen met een titelfix, want 'probleem' is te cryptisch.

• sjoweb
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-11 08:01
Bij mij lag het eraan dat de savegames niet werden opgeslagen omdat My Documents niet op de standaard plaats staan (andere partitie). Heb My Documents weer op de standaard C: plaats gezet en nu werkt het wel. Moet nog even naar een elegantere oplossing zoeken.

• rjf
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-03-2024

rjf

Vetpriester

mijn profile is weg, netjes afgesloten.
Bij het kiezen van continue game.
begint hij vrolijk met de intro van het spel.

m'n avond maar eens hier aan besteden.
;(

Ik heb geprobeerdt om met een nieuw profile en dan de oude bestanden willekeurig terug te kopieren maar niets

ik denk dat de oude profile bestanden beschadigd zijn.

Ben ook met een hex editor in de weer geweest om bepaalde dingen uit de oude over te plaatsen, maar geen effect en had geen zin om uren hier aan te besteden.
Ik ben maar op nieuw begonnen. |:(

[ Voor 55% gewijzigd door rjf op 05-03-2007 09:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
In elk geval bedankt, ik heb my documents ook op een aparte partitie staan, ik ga het nu direct terugplaatsen en opnieuw proberen

Verwijderd

Topicstarter
Heel erg bedankt, het bleek inderdaad te liggen aan het "doel" van mijn documenten. Ik heb hem teruggeplaatst en hij werkt prima! Toch nog nooit eerder meegemaakt dat een game problemen geeft met partities, iets wat Atari wel mag fixen vind ik.
Pagina: 1