Ik van Bol.com vrijdag 2 maart het spel Test Drive Unlimited voor de pc ontvangen en geinstalleerd. Dit ging allemaal prima, ik start het spel op en ik kan een "new player profile" aanmaken. Ik vink het vakje gamespy id aan en vul mijn email adres en wachtwoord in en druk op enter. Dit ging al erg snel vond ik zelf maar goed. Ik speel het spel voor een uurtje of twee, en sluit het daarna af. Echter de volgende keer dat ik het spel opstartte kreeg ik weer het scherm new player profile voorgeschoteld. Met andere woorden al mijn progress was verloren. Nu heb ik zo`n 20 keer het spel opnieuw opgestart en afgesloten met elke keer hetzelfde resultaat. Hij onthoudt geen enkel player profile en zelfs de grafische instellingen die ik veranderd hebben worden keer op keer gereset.
Weet iemand waar dit aan kan liggen? Hij geeft namelijk geen enkele foutmelding tijdens het opstarten of aanmaken van de player profile, en ik kan er op internet helemaal niets over vinden.
P.s. Gamespy identificeert het geinstalleerde spel alszijnde Test Drive Unlimited Beta, terwijl ik toch echt de retail versie heb aangeschaft bij bol.com. Het spel zelf draait als een zonnetje op mijn AMD X2 4800+, 2 gig ddr, Geforce 7950GT op de hoogste resoluties met AA 4x en Hdr aan.
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen want ik ben al gestopt met het spelen ervan aangezien ik toch elke keer alles opnieuw moet doen.
Weet iemand waar dit aan kan liggen? Hij geeft namelijk geen enkele foutmelding tijdens het opstarten of aanmaken van de player profile, en ik kan er op internet helemaal niets over vinden.
P.s. Gamespy identificeert het geinstalleerde spel alszijnde Test Drive Unlimited Beta, terwijl ik toch echt de retail versie heb aangeschaft bij bol.com. Het spel zelf draait als een zonnetje op mijn AMD X2 4800+, 2 gig ddr, Geforce 7950GT op de hoogste resoluties met AA 4x en Hdr aan.
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen want ik ben al gestopt met het spelen ervan aangezien ik toch elke keer alles opnieuw moet doen.