pptp disconnect telkens

Pagina: 1
Acties:

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:17
Ik heb momenteel ADSL bij planet internet, pakket advanced. Ik heb een alcatel speedtouch staan en daarop is een router aangesloten.

Deze maakt verbinding via PPTP. Dit werkt ook. Maar zodra ik ga downloaden/gamen/of iets anders belastend ga doen, raakt hij die verbinding met planet kwijt. Ik heb meerdere routers geprobeerd en ze hebben het allemaal, dus daar ligt het niet aan.

Dus zodra ik ga downloaden houdt hij dit een paar minuten vol, en dan zie ik dat bijv. msn afmeld, en ik geen websites meer kan openen. ook dit downloaden is dan gestopt. De router maakt na 30 seconde weer opnieuw verbinding, maar toch is het heel vervelend.

Ik heb contact opgenomen met planet, maar die konden me niet verder helpen. Daarvoor moet ik een monteur laten komen voor 15 euro per kwartier ofzo.

Misschien weten jullie een oplossing, voordat ik zo'n dure monteur moet gaan inschakelen.

• Scary Gil
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-03 13:52
Welke speedtouch heb je?

• Boyd
Er staat niet een specifiek merk op,

Alcatel Speed Touch Home ISDN

• Peter_italia
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-11-2024
Wat voor routers heb je dan allemaal geprobeerd?

En je modem is een oud modem, waarbij de max download snelheid 8 mbit is terwijl je abbo van planet 8 - 12 mbit is.

[ Voor 55% gewijzigd door Peter_italia op 09-03-2007 11:06 ]

• Boyd
Linksys WRT54G en een dingetje van SMC, waarvan ik het merk niet precies meer weet, maar wel nieuw.

die modem hebben we van planet gehad ?:P

• Boyd
niemand oplossing? :(
Pagina: 1