Toon posts:

MSI GeForce 7600 driver problemen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb een tijd terug een nvidia geforce 7600 gekocht van msi. Lekker kaartje erin geprikt, drivers geinstalleerd en onder de driver install ging het helemaal mis. Na een paar keer opnieuw toch aan de praat gekregen.

Laatst weer mijn pc opnieuw geinstalleerd omdat.. ja.. het wat gewoon nodig. Te veel troep erop :p. Weer problemen met driver install gehad. Het is me me toch weer gelukt om hem aan de praat te krijgen.

Maar nu... ineens geen beeld meer, xp weer helemaal opnieuw geinstalleerd en weer gaan proberen. Nu lukt het me helemaal niet meer.
Ik heb de drivers van nvidia site gedownload en geinstalleerd. Onder de installatie gaat hij beeld resolutie veranderde ofzo (wat normaal gebeurd) ondertusse freezed het hele beeld dus bij mij en kan ik niets meer. Als ik opnieuw ga opstarte en dat balkje van windows loopt, gebeurd hetzelfde. Dit nogmaals geprobeert met nvidia drivers van msi. Helaas hetzelfde. Onder veilige modus heb ik wel beeld enzo.

Ik ben nu egt ten einde raad mense. Binnekort lan party en wil toch wel heeeel graag gaan. Herkent iemand mijn probleem?

PC Specs:
P4 2,8 Ghz
asus p4c800-e deluxe
dvd speler
dvd brander
2 gyg ddr geheugen (4x 512)
msi geforce 7600gs
460 watt enermax voeding

grtz
roy

Verwijderd

Topicstarter
hmm oude kaartje erin geprikt, en drivers geinstalleerd...
ik dacht, laat ik nog één keer proberen. ik prik de kaart erin, ik start op en voilá... ik heb beeld =D

iig bedank voor de magische krachte fso voor de mense die me geholpe hebbe xD