Toon posts:

[PowerDVD 7.2] Kan geen andere audiostream kiezen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een .ts file (stukje 1080p film) waar twee gesproken talen op staan, Engels en Chinees. Als ik deze film in VLC afspeel dan is de taal Engels en ik kan in het menu naar Chinees switchen. Probleem met VLC is dat deze een 1080p film op mijn systeem (Athlon XP 3800+ op 2,5 GHz) niet aankan. Daarom gebruik ik PowerDVD.

PowerDVD speelt de film standaard af in het Chinees. Nu is het punt dat ik in PowerDVD de mogelijkheid niet heb om te switchen naar de Engelse stream. Er is wel een knop voor (Change audio stream) maar deze is niet "actief" (in tegenstelling tot andere knoppen).

Weet iemand hoe ik PowerDVD zo ver kan krijgen om de Engelse audiostream te gebruiken?

• René van Gaalen
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-10-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 15:04:
Ik heb een .ts file (stukje 1080p film) waar twee gesproken talen op staan, Engels en Chinees. Als ik deze film in VLC afspeel dan is de taal Engels en ik kan in het menu naar Chinees switchen. Probleem met VLC is dat deze een 1080p film op mijn systeem (Athlon XP 3800+ op 2,5 GHz) niet aankan. Daarom gebruik ik PowerDVD.

PowerDVD speelt de film standaard af in het Chinees. Nu is het punt dat ik in PowerDVD de mogelijkheid niet heb om te switchen naar de Engelse stream. Er is wel een knop voor (Change audio stream) maar deze is niet "actief" (in tegenstelling tot andere knoppen).

Weet iemand hoe ik PowerDVD zo ver kan krijgen om de Engelse audiostream te gebruiken?

• René van Gaalen
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-10-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 15:04:

Sorry, er ging net iets mis.
Wat mij zo snel te binnen schiet is dat je de Chinese audio stream verwijderd.
Met DVDFab is dat vrij simpel te doen, er zijn natuurlijk meer programma's die dit kunnen.
Hou er wel rekening mee dat je de .TS file even hernoemd naar .MPG.
Aan de resolutie veranderd niets, dit is echter een voorwaarde om dit soort bestanden in te lezen voor veel software.

Kijk hier even naar DVDFAb, http://www.dvdfab.com/dvd-fab-platinum.htm

• MarijnvdZaag
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-07 18:13
Ik verander zelf de audiostream altijd met rechtsklik > audio languages > {kiestumaar}
Werkt dat toevallig wel?
Je zou nog media player classic kunnen proberen.

René, er is ook een editknop

[ Voor 12% gewijzigd door MarijnvdZaag op 03-03-2007 20:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
MarijnvdZaag schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 20:30:
Ik verander zelf de audiostream altijd met rechtsklik > audio languages > {kiestumaar}
Werkt dat toevallig wel?
Onder de rechtermuisknop zit bij mij geen "audio languages"?

Welke versie van PowerDVD heb jij het over?

Verwijderd

Topicstarter
Overigens heb ik inmiddels ook Media Player Classic geprobeerd, en deze speelt de film perfect af.
Pagina: 1