Volgens mij niets.
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
Doe normaal, computerman...
Hijs niet slecht, de andere kaarten zijn gewoon beter (=sneller + beter kwaliteit)
Hijs niet slecht, de andere kaarten zijn gewoon beter (=sneller + beter kwaliteit)
You can't have everything. Where would you put it?
de Voodoo3 6000 is toch die kaart met een aparte voeding erbij???
Pak je rust!
Verwijderd
ach, hij preseert wel goed, maar als ie (een stuk) duurder is dan een GF2, een brak design (4 chips ipv 1 chip design) en een hoop geheugen nodig heeft (textures voor elke chip) is het in principe een "slechte" kaart.
Let wel: hij zal misschien wel beter zijn dan een GF2, maar d'r hangt dan ook wel een prijskaartje aan (en een generator
)
Let wel: hij zal misschien wel beter zijn dan een GF2, maar d'r hangt dan ook wel een prijskaartje aan (en een generator
Een kaart is alleen slecht als ie na 3 weken kapot gaat
In elk ander geval is een kaart gewoon te duur
In elk ander geval is een kaart gewoon te duur
Verwijderd
Wat dacht je van veel te duur , lomp groot en niet leverbaar als voorbeelden ?
doe mij maar een geforce 2 GTS , kan ik voor het prijsverschil nog wat meer inten geheugen kopen of een extra hd-tje
doe mij maar een geforce 2 GTS , kan ik voor het prijsverschil nog wat meer inten geheugen kopen of een extra hd-tje
Verwijderd
Zijn 0.25 micron chip structuur. Die is te duur, te heet, te langzaam en zuipt teveel stroom. het is nu allemaal 0.18 en 0.13..
Tis overgens aan NVidea om iets aan de memory bottleneck te doen.
Tis overgens aan NVidea om iets aan de memory bottleneck te doen.
Verwijderd
volgens mij wordt ie snel,snel,snel en heel errug snel.
als je het geld er voor over hebt zou ik hem zeker kopen.
het enige nadeel vindt ik de grootte: hij deelt je kast in tweeen en dit is natuurlijk niet goed voor de airflow.
wat betreft die powersupply wat maakt het uit nu weet ik tenminste zeker dat ie genoeg stroom krijgt. Geen geforce 1 probs.
als je het geld er voor over hebt zou ik hem zeker kopen.
het enige nadeel vindt ik de grootte: hij deelt je kast in tweeen en dit is natuurlijk niet goed voor de airflow.
wat betreft die powersupply wat maakt het uit nu weet ik tenminste zeker dat ie genoeg stroom krijgt. Geen geforce 1 probs.
Verwijderd
De stroomrekening na een maandje voodoo'en ?
De prijs ?
en dan maar hopen dat die kookplaat in je kast past...
De prijs ?
en dan maar hopen dat die kookplaat in je kast past...
Tja, en slimme tweakers kopen gewoon een betere kaart voor evenveel of zelfs minder geld...kun je er weer meer RAM in doen: dubbele winst!als je het geld er voor over hebt zou ik hem zeker kopen.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Verwijderd
Tweakotine, KUT TOCH OP MAN! 
ik word zo ziek van die mensen die zeggen dat het een 'kut' design is omo 4 chips erop te zetten. Das juist briljant....tlukt nvidia iig absoluut niet voorlopig, terwijl 3dfx echt slim heeft gedaan. Een goeie chip ontworpen die je ook nog aan elkaar kan schakelen. Kan nvidia nog iets van leren.
Bdw de voodoo6000 is echt een superkaart alleen hij is veels te duur helaas....
/me gaat voor de Geforce2 MX
ik word zo ziek van die mensen die zeggen dat het een 'kut' design is omo 4 chips erop te zetten. Das juist briljant....tlukt nvidia iig absoluut niet voorlopig, terwijl 3dfx echt slim heeft gedaan. Een goeie chip ontworpen die je ook nog aan elkaar kan schakelen. Kan nvidia nog iets van leren.
Bdw de voodoo6000 is echt een superkaart alleen hij is veels te duur helaas....
/me gaat voor de Geforce2 MX
Pagina: 1