topic gesloten door mod

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaiNe
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-09 21:04
Ik wil toch eens reageren op het besluit van dion_b om mijn topic op GoT te sluiten.
Zie ervaringen Recom Power Engine 600CF

dion_b schreef het volgende:

"Verder zijn "wie heeft ervaringen bij ...?"-topics niet gewenst op GoT. Ervaringen vind je door te zoeken. Vind je niets? Dan heb je ofwel niet goed gezocht, danwel zijn er geen ervaringen. In geen van beide gevallen helpt een topic. Alleen 'ervaringen' topics openen als je zelf ervaringen hebt."

1. Waarom zijn "wie heeft ervaringen bij...?"-topics niet gewenst? Als er geen reviews zijn, dan is het zoeken gebruikerservaringen toch het tweede waar je naar zoekt?
2. Ik heb meer dan 2 uur in alle talen op Google, Alta Vista, Yahoo en Ixquick gezocht en niets gevonden. Ik heb dus duidelijk wel gezocht en het houdt dus geen steek dat dion_b zegt dat als er niets gevonden wordt er "danwel geen ervaringen zijn". Hoe kan dion_b nu op voorhand weten dat er op GoT geen ervaringen zijn?
3. Had dion_b mijn topic dan niet gesloten als ik het woord "ervaringen" uit mijn titel hield? Want vooral daar maakt hij een probleem over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-10 23:01
volgens mij moet je dit even lezen:
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

edit, dit staat in LA (lieve adjes) T.net modderator forum gaat over de frontpage van tweakers.net, en heeft niks met het forum te maken

[ Voor 39% gewijzigd door BasieP op 03-03-2007 14:41 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dit is een beetje het verkeerde forum voor dit topic lijkt me zo...

Dit gaat over het moderaten op de FP. niet op GoT.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-10 13:29

botoo

💀 too old to die young

Zie linkje BasieP^^^ en de opmerking van wildhagen^^.

Deze gaat hier op slot.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Dit topic is gesloten.