Het probleem:
Als ik data van schijf G kopieer naar schijf E krijg ik met elk bestand dat ik probeer te kopieren een cyclische redunantiecontrole error.
Het maakt niet uit of ik een film, serie of een programma kopieer, het is met alle data.
Nou dacht ik dat mijn E schijf defect was en heb dus met seatools de schijf getest op bad blocks.
Ik heb de korte en de lange test gedaan via dos opstart schijf die seatools heeft aangemaakt.
Seatools had geen fout gevonden.
Ik heb toen de E schijf geformateerd, ook geen resultaat.
Nadat ik mijn dvd brander afgekoppeld had was het probleem ineens verholpen??
Maar in mijn logbestanden geeft windows aan:Beschadigd blok in apparaat \Device\Harddisk0\D.
Ik begrijp nu niet wat er defect is en wat niet.
A: mijn dvd brander (die na 10 keer op openen toets drukken eindelijk open gaat)
B: mijn HD
C: mijn dvd brander EN mijn hd, ondanks dat seatools zegt dat ie goed is.
Gegevens:
windows xp prof
schijf c,d en G raptor 74gb (sata)
schijf e, 160gb seagate (sata)
schijf f, 160 gb seagate(sata)
schijf i, Aopen dvd brander (ide)
met google en quicksearch niets relevants gevonden in deze combinatie.
graag jullie hulp
Als ik data van schijf G kopieer naar schijf E krijg ik met elk bestand dat ik probeer te kopieren een cyclische redunantiecontrole error.
Het maakt niet uit of ik een film, serie of een programma kopieer, het is met alle data.
Nou dacht ik dat mijn E schijf defect was en heb dus met seatools de schijf getest op bad blocks.
Ik heb de korte en de lange test gedaan via dos opstart schijf die seatools heeft aangemaakt.
Seatools had geen fout gevonden.
Ik heb toen de E schijf geformateerd, ook geen resultaat.
Nadat ik mijn dvd brander afgekoppeld had was het probleem ineens verholpen??
Maar in mijn logbestanden geeft windows aan:Beschadigd blok in apparaat \Device\Harddisk0\D.
Ik begrijp nu niet wat er defect is en wat niet.
A: mijn dvd brander (die na 10 keer op openen toets drukken eindelijk open gaat)
B: mijn HD
C: mijn dvd brander EN mijn hd, ondanks dat seatools zegt dat ie goed is.
Gegevens:
windows xp prof
schijf c,d en G raptor 74gb (sata)
schijf e, 160gb seagate (sata)
schijf f, 160 gb seagate(sata)
schijf i, Aopen dvd brander (ide)
met google en quicksearch niets relevants gevonden in deze combinatie.
graag jullie hulp
debeerzietzevliegen.nl