Toon posts:

Vage fps lag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Besturingssysteem: Microsoft XP Home Edition
OS Service Pack: Service Pack 2
DirectX - versie: DirectX 9.0c
CPU type: AMD 3000+
Moederbord: Asus A8N Sli
Chipset: nforce 4
Systeemgeheugen: 1024MB
Videokaart: Asus 6600gt 128mb x 2
HDD: Maxtor 250 gig
PSU: Cooler Master Real Power 550 watt
Monitor: Samsung Syncmaster 753s 17"
Nieuwste vga en mobo driver's

Nu is het volgende probeem dat in Call of Duty United Offense belachelijk slechte fps krijg voor 2 6600gt kaarten.
Op 800x600 met detail's enz. op normal en bloed, shell's, wallmarks etc uit haal ik 50 fps steady, maar daalt zonder reden naar 20. Kan ook gewoon in me uppie in een klein kamertje zijn, niet per se grote open ruimte's.

Nieuwe driver's, window's reinstall, underclocken, nieuw geheugen, nieuwe psu(350 watt max zat erin), nik's lijkt te helpen. Misschien moeten de 2 kaartjes nog ingesteld worden met rivatuner, maar daar heb ik weinig kaas van gegeten dat ik dat maar met rust laat. Heb geen idee waar het verder aan kan liggen. Alle hulp is welkom :)

Verwijderd

Heb je in je nvidia control panel heel hoge AA en AF instellingen aanstaan? Daarnaast, HDR, staat dat aan op medium? Dat vinden 6600gt'tjes ook niet prettig ;)

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:34

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

zover ik weet ondersteund CoD:UO nog geen HDR :9

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• Jooz
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-07 10:07
Hardware nagekeken?, heb je voedingstekkertjes bv wel op je kaart (hebben deze dingen dat wel ? :P )
goed erin geduwt, zit de sli bridge goed vast ? heb je oude drivers en weggegooit en toen nieuwe geinstaleerd, heb je eens gedraait met directx8 rendering wat voor een fps had je toen?

meer info, meer info :)

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kom ik erachter wat de AA en AF instellingen zijn?

Alles zit vast zoals het hoort, stekkertjes, sli brug, alle overige hardware. Hoe kan je de rendering veranderen?

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-07 06:20

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

SLI is een performance killer. Het is voor de CPU erg zwaar om met een SLI / crossfire instelling maximale performance uit de kaarten te halen en een Athlon 3000+ is nou niet echt een zware processor.
Probeer hem eens te OC'en naar 2,4 GHz en kijk eens wat dat doet met de performance.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Verwijderd

Topicstarter
Heb voor de gein de 2de (2de hands wel te verstaan) 6600gt in zn uppie getest en die draait cod uo doodleuk op alle setting's max en nog 76 fps steady ook. Maw mijn oude kaartje is kapoet :'(

Hier valt wss nik's meer aan te repareren voor weinâg geld? Gewoon weggooien en sparen voor een betere kaart? Heb na een beetje gezocht te hebben op dit forum de indruk dat sli niet echt een goede oplossing is.
Pagina: 1