Toon posts:

PC uitgevallen en start niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen.
Vannochtend belde een vriend van mij naar mij toe met een probleem en ik weet eigk niet wat ik er mee aan moet.
Hij zat te csse en toen viel ineens zijn computer uit.
De monitor bleef aan.
Wanneer hij hem opnieuw probeerde op te starten deed hij niets.
Het lijkt alsof er nerges stroom op staat.
Aan de achterkant staat voeding aan , verschillende stopcontacten geprobeerd , staat op 230 V
Het lampje van de ethernet kaart brand wel
Zou dit een kapotte voeding zijn ?

Ik hoop dat jullie dit kunne bevestigen of een ander probleem weten.
M.v.g. Erwin

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-05 19:17

Caveman

whahoehaha

Ja......zeker weten een kapotte voeding, heb net met een vriend die zat te ccccn telefonisch overlegd en die zegt dat ook... 8)7

Wat denk je nu zelf, dat als iemand je opbelt met de melding dat zijn pc het niet meer doet en je het hier neerzet, dat dat opgelost wordt ? Ik zou zeggen ga er eens langs en probeer eens wat dingen (bv even een ander voeding erin zetten). Het verhaal van glazen bollen, voodoobotjes en tarotkaarten begint een beetje afgezaagd te worden....

[ Voor 64% gewijzigd door Caveman op 03-03-2007 12:38 ]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• Toolskyn
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-04 18:18

Toolskyn

€ 500,-

Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 12:12:Het lijkt alsof er nerges stroom op staat.
......
Het lampje van de ethernet kaart brand wel
Dus er zit geen stroom op maar het lampje doet het wel?

gewooniets.nl

• stefan001
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-05 16:42
Het zou makkelijk de voeding kunnen zijn. Probeer even een andere, dat mag best een oudje (230W zonder p4-stekker) zijn, als het mobo wat begint te doen weet je iig dat het daar aan ligt. Je kan ook je huidige voeding open maken en kijken naar kapotte condensators (heb ik een keer gehad).