Toon posts:

Hoe vind ik de JUISTE printer?

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben recent verhuisd naar een eigen huisje en heb de printer in het ouderlijk huis moeten achterlaten. Deze Canon s500 was helemaal top, snelle printer die ook mooi de plaatjes in mijn teksten uitprintte. Nu moet ik op zoek naar een nieuwe printer, maar alles is tegenwoordig fotoprinter. En de Dell fotoprinter die wij bij een computeraankoop hadden gekregen was heel slecht in het printen van plaatjes in teksten (foto's perfect, maar niet plaatjes op normaal papier). Aangezien de Canon s500 al lang niet meer te koop is, zit ik nu met het grote dilemma hoe ik weer zo'n goede printer kan bemachtigen. :'(

Ik zoek dus een printer die in ieder geval goed teksten kan uitprinten, maar die ook mooie plaatjes print. Dit heb ik als student archeologie, die veel teksten met plaatjes moet uitprinten, wel nodig.
Zijn er mensen die ervaringen hebben hiermee en mij een advies kunnen geven over een goed alternatief op de Canon s500??\
ik bedank iedereen alvast van tevoren voor de hulp die ik hopelijk zal krijgen. :)

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik ben erg tevreden over de printer die ik voor mn vriendin heb gekocht, een Canon MP180. Wel met scanner in één, maar de afdrukkwaliteit van tekst vind ik perfect. Foto's druk ik nooit af, dus daar kan ik niet over oordelen.

Ik denk eerlijk gezegd dat de meeste printers, van een redelijke prijs wel normale afdrukken kunnen maken die jou bevallen.

Verwijderd

Kijk is naar de Stylus Photo serie van Epson.

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02-2025

Pheace

The Eviler of Evil

Voor zover ik tot nog toe heb kunnen vinden lijkt de Pixma Ip 4300 ook een zeer goede keuze, als je alleen maar om printen geeft en geen all in one zoekt.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:47

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Toen je je aanmeldde kreeg je een scherm te zien met registratievoorwaarden waar je je accoord EN bekend mee verklaard hebt. Een van de punten daarin was dat je eerst de FAQ en het beleid van een subforum dient door te nemen voor je een topic post. Dat heb je blijkbaar hier niet gedaan:
OH Moderating policy

Alles wat wordt verboden in de GoT FAQ gaat (eventueel na een waarschuwing) op slot.
Hieronder vallen: Flames, trolls en illegale dingen.
Ook op slot gaan Gevraagd / aangeboden-topics. Hiervoor kun je terecht op Vraag & Aanbod op Tweakers.net. Ook opmerkingen als 'Geef ff je e-mail dan mail ik je wat ik aanbied / wat ik er voor over heb' worden niet getolereerd.
Verder gaan alle opsomtopics op slot, aangezien niemand iets heeft aan dergelijke topics.
Als laatste gaan ook de topics als 'Wat moet ik kopen?' en 'Is dit een goede configuratie?' op slot.
FAQ Overige Hardware [OH] (update 08-03-03)

Bij deze... van een Tweaker verwachten we dat hij zelf op basis van reviews en ervaringen van anderen te bepalen wat zijn eisen zijn en wat voor apparaat daar binnen budget goed op aansluit. Daar is geen topic voor nodig.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.