Ik ben recent verhuisd naar een eigen huisje en heb de printer in het ouderlijk huis moeten achterlaten. Deze Canon s500 was helemaal top, snelle printer die ook mooi de plaatjes in mijn teksten uitprintte. Nu moet ik op zoek naar een nieuwe printer, maar alles is tegenwoordig fotoprinter. En de Dell fotoprinter die wij bij een computeraankoop hadden gekregen was heel slecht in het printen van plaatjes in teksten (foto's perfect, maar niet plaatjes op normaal papier). Aangezien de Canon s500 al lang niet meer te koop is, zit ik nu met het grote dilemma hoe ik weer zo'n goede printer kan bemachtigen.
Ik zoek dus een printer die in ieder geval goed teksten kan uitprinten, maar die ook mooie plaatjes print. Dit heb ik als student archeologie, die veel teksten met plaatjes moet uitprinten, wel nodig.
Zijn er mensen die ervaringen hebben hiermee en mij een advies kunnen geven over een goed alternatief op de Canon s500??\
ik bedank iedereen alvast van tevoren voor de hulp die ik hopelijk zal krijgen.
Ik zoek dus een printer die in ieder geval goed teksten kan uitprinten, maar die ook mooie plaatjes print. Dit heb ik als student archeologie, die veel teksten met plaatjes moet uitprinten, wel nodig.
Zijn er mensen die ervaringen hebben hiermee en mij een advies kunnen geven over een goed alternatief op de Canon s500??\
ik bedank iedereen alvast van tevoren voor de hulp die ik hopelijk zal krijgen.