Toon posts:

Gebruikerservaringen Acer Aspire 9302 WMSI

Pagina: 1
Acties:
  • 474 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Over gezocht, nergens gevonden, vandaar hier het volgende. Bij sommige bedrijven waaronder http://www.modern.nl/wink...erzicht/?menu=92#position wordt een luxe versie aangeboden van de Acer Aspire 9302 WMSI.

De luxe bestaat onder andere uit 2.048mb werkgeheugen (i.p.v. 1.024), een 120 gig schijf (i.p.v. 80) en een 7300 videokaart. Dit alles voor € 1.000. Er wordt bij dit bedrijf zelfs twee jaar garantie geven. Standaard is één jaar.

Dit klinkt als te mooi om waar te zijn >:) . Nu staat Acer niet super bekend, in ieder geval schijnt het ene produkt kwalitatief beter te zijn als het andere. Wie kan mij hier meer over vertellen.

• dhm00
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-01 19:55
Ik ben zeer tevreden op deze notebook.
Ik heb hem nu een week en ben erg blij met het fullsize toetsenbord en daarnaast het numpas is er makkelijk.

Ik heb het nog erg kort dus kan er verder weinig over vertellen.

Verwijderd

Topicstarter
Nu een soortgelijke aanbieding bij de Mediamarkt. Nu met Core Duo 2250 proc, maar de verder specs zijn nagenoeg gelijk (behalve dan slechts één jaar garantie). Prijs is € 999. Niet verkeerd volgens mij voor een 17" met 2gb.

Verwijderd

Wat wil je dan precies weten? Ik heb deze laptop bijna 3 weken. Gekocht bij BCC en met de VISA aanbieding zelfs nog 10% korting gehad. Ik heb daarbij ook nog een verzekering genomen dat ook eigen schade dekt (+ €50). Ik krijg nog een laptoptas en muis erbij van Acer. Deze moet ik nog krijgen, want is nog niet op voorraad.

Ik was in totaal met alles erop en eraan inclusief tas en muis €1030 kwijt! Leuke prijs, al zeg ik het zelf.

Ik heb nog geen problemen ondervonden met deze laptop. Heb wel norton eraf gegooid en een aantal van die Acer tooltjes. Het zit vol met "rommel" die je niet nodig hebt, maar dat is standaard met een laptop volgens mij. Er zitten ook geen cd's bij tegenwoordig. Alles is op een hidden partitie gezet. Ook backuppen gaat vrij simpel met de software. Via de Bios kun je dan een backup terug zetten. Opzich prima systeem.

Over de snelheid ben ik ook zeer tevreden. Heb niet het gevoel dat de laptop niet krachtig genoeg is om Vista goed te kunnen draaien het en 17 inch scherm met een groot toetsenbord is ook zeer fijn.

Wel een tip, ik zou de netwerksoftware van Acer deinstalleren en gewoon WIFI gebruiken van Microsoft. Deze werkt een stuk prettiger al zeg ik het zelf

Ik denk dat dit een van de beste laptops is van €1000 op dit moment. Ik heb inderdaad ook de aanbieding bij Mediamarkt gezien. Deze laptop heeft bijna dezelfde specificaties, maar heeft dan wel een betere CPU, namelijk de core 2 duo. Ik zou voor die laptop gaan als ik nu zou mogen kiezen. maar dat neemt niet weg dat ik zeer tevreden ben met mijn huidige amd laptop! ;)

succes met je eventuele aankoop :*)

Verwijderd

Topicstarter
Thanx voor je reactie. Ik zou me overigens niet te druk maken over de proc, de 9312 heeft geen 64 bit core 2 duo, maar een gewone 32-bit core duo. Lijkt mij jouw AMD toch toekomstgerichter (er vanuit gaande dat je een TL-versie hebt) .

Verwijderd

Klopt er zit een TL 50 cpu in, die op 1,6 ghz draait. Het is inderdaad een 64 bit cpu.
Pagina: 1