Toon posts:

ripprogramma met database voor offline gebruik

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo gasten,
ik heb een grootvader die bezeten is van zijn pc. Laatst heeft hij hem een mp3speler gekocht, en aangezien hij geen internet heeft -dat zit daar vol met smeerlappen (zijn woorden)-, zit hij dus nu alles gewoon al zijn originele cd's te rippen via mediaplayer en erna de tags goedzetten.

Toen ik dat zag gaf ik hem meteen een slag op zn hoofd, waarna hij al mijn tanden uitsloeg en als toemaatje nog een shot in de ballen verkocht. Ik vertelde hem over het 'GOT' en waartoe die mannen (en mooie meisjes!) allemaal instaat tot zijn. Dus hier ben ik dus...

Ik zoek dus een simpel maar goed CD->mp3 programma, waarbij ik een database kan op aansluiten (ben eve de naam ervan kwijt, tzal wel weer binneschieten) zodat hij nietmeer al die info moet intypen, en hij gewoon op zijn oude dag wat rustig naar muziek kan luisteren.

Ik dank u!

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2007 11:13 . Reden: spelling, allemaal miserie! ]

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-07 16:50

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Die mannen van got vragen zich af of je zelf al gezocht hebt? :9

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Topicstarter
ja, maar je vind zoveel rip-programma's, misschien kan iemand me op de juiste weg helpen.
Ik had vroeger op mn pc bak een prachtig programmaken, en daar kon je die database koppelen aan bestanden op je HD. Helaas ook daarvan de naam vergeten, en dat was ook eigelijk weer niet zo simpel.

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Kijk eens op www.freedb.org daar is iig een database te downloaden.

Juist

Verwijderd

Topicstarter
prachtig jeldert!!! Inderdaad staat daar die database + hoe je moet instellen + welke progskes gemakkelijk zijn. merci e

na deftig kijken is het toch niet zo simpel, je moet zelf een server aanmaken enzo... zucht!

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2007 11:23 ]