[gezocht] vervanger voor Hack-It!

Pagina: 1
Acties:

• Daniel304
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06 09:54
Er zullen niet veel mensen zijn die dit tooltje kennen.
Hack-It! v4 van http://www.headius.com/ is een tooltje waarbij je alle processen en bij behorende subprocessen van je computer hierarchisch kan zien. Je kan aan elk process/ subprocess een eigen prioriteit geven en bijvoorbeeld laten verdwijnen naar je systeemvak of taakbalk (Inclusief de windows desktop). Ook is het mogelijk om profielen te maken zodat Hack-It! direct bij het opstarten van een applicatie bepaalde prioriteiten geeft. Ik gebruikte het voornamelijk voor een paar dingen.
- Het brand proces van Nero zelf prioriteit omhoog zetten.
- Desktop minimaliseren naar het systeem vak (icoontjes verdwijnen dan).
- processen volledig uit je systeemvak halen (gewoon volledig verbergen).
- Het automatische open van een applicatie op een voorgedefinieerde plek op de desktop en on top of juist achter de al geopende andere apps.

Helaas is dit ding onder ontwikkeld en niet zo heel erg stabiel meer onder windows xp SP2.
Dus zoek eigenlijk een andere handige tool hiervoor.

[ Voor 7% gewijzigd door Daniel304 op 03-03-2007 09:18 ]

Verwijderd

Wat heb je zelf aan zoekwerk verricht? Behalve googlen.

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:18

SkyStreaker

Move on up!

... vraag ik me ook af.

Sysinternals => Process Explorer, doet ong. hetzelfde. Ik meende dat je deze via een batchfile ook automatisch dingen kon laten doen.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• Daniel304
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06 09:54
Ik heb sinds dat hack-it 4.01 uit is gekomen een licentie gehad. Deze werd na SP1 erg onstabiel en de maker had de ontwikkeling gestopt. ergens in 2004. Hierna heb ik best veel en met regelmaat gezocht in dit forum en op het internet via google, downloads en tucows. Maar vind dan alleen programmaatjes waar je processen mee kan bekijken (process explorer). niet met de handige functies van hack-it prios per proces en in te stellen profielen per proces..

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:18

SkyStreaker

Move on up!

je zou kunnen vragen of de source-code vrij wil stellen, zijn vast wel hobbyisten die misschien interesse hebben dit verder te ontwikkelen :)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding