Externe cardreader

Pagina: 1
Acties:

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:39
Welke externe cardreader ondersteund een 2GB mini-sd geheugenkaart? Ik heb op internet gekeken of de merken een 2GB mini-sd van het merk take ms ondersteund. Maar helaas geen resultaten. (staat nooit bij hoeveel GB de cardreader ondersteund) Ik heb vandaag nml een sweex 53 in 1 gekocht. Maar helaas pakt die niet 2GB mini-sd. (de winkel zei dat de sweex 2GB ondersteund) :( Wel pakt hij 1GB mmc-rs dualvolt geheugenkaartjes.

[ Voor 12% gewijzigd door pinokkia op 03-03-2007 00:53 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Verwijderd

pinokkia schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 00:51:
Welke externe cardreader ondersteund een 2GB mini-sd geheugenkaart? Ik heb op internet gekeken of de merken een 2GB mini-sd van het merk take ms ondersteund. Maar helaas geen resultaten. (staat nooit bij hoeveel GB de cardreader ondersteund) Ik heb vandaag nml een sweex 53 in 1 gekocht. Maar helaas pakt die niet 2GB mini-sd. (de winkel zei dat de sweex 2GB ondersteund) :( Wel pakt hij 1GB mmc-rs dualvolt geheugenkaartjes.
Die Sweex 53 in 1 is een k*t ding... stond op internet dat hij intern bedoeld was, maar het is gewoon een externe met een frontbay die er verdomd moeilijk in te krijgen is... in ieder geval niet zonder enorm hard te duwen/persen op je systeemkast... en dan ook nog USB2.0 :S met een kabeltje achterop je kast aangesloten... belachelijk, Sweex heeft bij mij helemaal afgedaan, sorry dat ik het zeg maar ik vind het pure Hollandse (helaas...) troep!!!! Ook al is het dan maar 9 euro dan nog...

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:39
Probleem is al opgelost. :) Het blijk dat het geheugenkaartje kapot was. Dus deze topic kan op slot.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!