hand·te·ke·ning (de ~ (v.))
Volgens dit draadje en de daarop volgende posts is er in php 2.9.x zelf iets veranderd aan de layout.
Probeer een iets oudere versie als je het anders wil
Probeer een iets oudere versie als je het anders wil
Is gewoon de nieuwe layout afaik
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Tsja, met elke nieuwe versie zijn er wel problemen met de layout - dat afgezien van het feit dat de layout ueberhaupt nooit echt iets geweest is. Ze hebben gewoon geen mensen die fatsoenlijke en cross-browser markup en CSS kunnen schrijven...
Intentionally left blank
Er blijkt wel meer mis te zijn, want als ik bv. naar de structuur van een tabel ga kijken, dan is die HTML tabel die phpmyadmin laat zien als het ware te groot voor het beeldscherm, en komt de helft eronder te staan.
Ook als ik de style verander van normaal naar darkblue, dan pakt ie dat niet, hij refresht de pagina, en dan staat de style opeens weer op original.
Ook als ik de style verander van normaal naar darkblue, dan pakt ie dat niet, hij refresht de pagina, en dan staat de style opeens weer op original.
Dit kan toch niet goed zijn ?
http://www.marcobrouwer.net/tweakersimages/myadmin2.jpg
http://www.marcobrouwer.net/tweakersimages/myadmin2.jpg
[ Voor 9% gewijzigd door Dark Wanderer op 04-03-2007 20:35 ]
Edit knop gebruiken aub.
Daarbij, wat heb je zelf al uitgeprobeerd? Zal geen release fout zijn, aangezien ik er nog niemand verder over heb zien klagen. Dus loop zelf even de FAQ / read me / troubleshooter door.
Daarbij, wat heb je zelf al uitgeprobeerd? Zal geen release fout zijn, aangezien ik er nog niemand verder over heb zien klagen. Dus loop zelf even de FAQ / read me / troubleshooter door.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Mjah ik heb nu een oudere versie geprobeerd, maar die doet hetzelfde. Alle letters zijn gewoon te groot. Ook op een andere pc.
draait er toevallig mod_security op de server? Kan zijn dat die te strak afgesteld staat.. had er paar dagen geleden ook last van
Als je die firewall bedoeld: NEE
Die draait er niet op. Ik vind het echt heel raar.
Die draait er niet op. Ik vind het echt heel raar.
Mooi 
In het vervolg graag meer zelf proberen te doen in plaats van een topic te openen met "help het werkt niet". Verder leveren wij geen support op software van anderen.
In het vervolg graag meer zelf proberen te doen in plaats van een topic te openen met "help het werkt niet". Verder leveren wij geen support op software van anderen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()