Crakie schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 08:19:
Waarom wil je perse Feisty Herd5? Zoveel spectaculaire veranderingen zitten er niet in en aangezien je niet overkomt als een tester in hart en nieren, zou ik lekker even een maandje wachten totdat de laatste glitches eruit zijn gehaald.
Feisty heeft de nieuwe 2.6.20 kernel, start (dus) (waarschijnlijk) sneller op, heeft nieuwere software in de repo's zitten en heeft meer software in de repo's zitten (Deluge, Listen, Compiz etc).
Echter aan de TS: ik zou ook wachten, tenzij je Edgy systeem alleen om te spelen is: op 22 maart is de beta, dan mag je verwachten dat Feisty echt wel stable genoeg is. Nu het allemaal nog in de alpha fase zit zou ik toch even wachten, je weet nooit of er een broken package in de update stream zit
Maar natuurlijk blijft je vraag dan nog staan, ik denk wel dat het goed zal gaan. Het ligt er een beetje aan in welke mate je je systeem hebt getweakt. Je xorg.conf zal waarschijnlijk blijven bestaan, maar doe toch maar een backup. Daarnaast heb je voor XGL waarschijnlijk je gdm.conf-custom veranderd, die zou ik ook backuppen. Dan is het een kwestie van de cd branden en upgraden
[
Voor 18% gewijzigd door
mithras op 03-03-2007 09:52
]