Ik ben geen auto fan en geef niets om die dingen, een auto is een apparaat om je van A naar B te brengen. Het feit dat ik dit een hele mooie serie vind zou eigenlijk genoeg moeten zeggen

Commentaar per foto:
#1 Deze had ik graag als pano gezien, met de linkerkant van de auto er ook op (technisch lijkt me dat niet echt uitvoerbaar trouwens).
#2 Prachtig!

#3 Prima.
#4 Compositie is wat té scheef naar mijn smaak, de plaat kijkt nu niet lekker weg. Bovendien lijkt/is het Audi logo onscherp wat ik jammer vind.
#5 Goede foto, maar de minste van het geheel.
#6 Prima!
#7 Prachtig, mooi belichting.
#8 Goed.
#9 Wederom prima belichting, de compositie op zich is goed maar ook wederom vind ik de foto wel erg scheef staan. Ik vind het helemaal niet prettig om mijn hoofd te moeten draaien achter het beeldscherm. Daar zit ook het verschil met een tijdschrift: dar draai je makkelijk even, de meeste beeldschermen niet.
#10 Jammer dat de meters niet zichbaar zijn, die zijn in het geheel donker. Verder prima interieur-foto.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini