Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Verwijderd
Kijk hier maar eens:
http://www.gadgetmadness....our_playstation_3_ps3.php
Het ziet er naar uit al te werken!!
Oh, en motorstorm is een erg goede game, ik heb hem even mogen spelen en naast goede gameplay ziet hij er bovendien erg gelikt uit!!
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Verwijderd
Kan dat zijn omdat het bluetooth 1.2 is en geen 2.0 wat de ps3 ondersteund?
Ik heb het als volgt geprobeerd..register bluetooth device-scannen-en dan de bluetrek aanzetten waarvan het blauwe lampje dan knippert..
edit: ben er inmiddels uit..de pairstand stond niet goed
[ Voor 9% gewijzigd door djerror op 27-03-2007 16:56 ]
Voor mensen die al een headset hebben of er een zoeken zou ik zeker even hier kijken of hij goed compatible is met een PS3:
http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=ps3&thread.id=898874
...
Maar zodra ik met Motostorm online ga, hoor ik niets via de headset en als ik praat gebeurd er ook niets. Moet ik nog wat in Motostorm instellen voordat hij wel werkt? Help!!!
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Naast het pairen en volume instellen heb ik ook aangegeven dat ik chat geluid & mic via de headset wil (weet zo 123 niet meer waar ik dat heb gedaan)
PSNID : HoefMeistert
Verwijderd
Ik heb een Samsung WEP-180 welke bluetooth 2.0 ondersteund. (volgens mij

Nu laat ik me Ps3 Zoeken en dan zegt me ps3 .....na een tijdje denken : Verbinding verbroken.
Het moet toch kunnen dacht ik zo.
Ik kan verder nix vinden op het web hierover dus plz help
Alvast bedankt
Ik wil een bluetooth stereo headset kopen en icm mn PS3 gebruiken. Nu las ik ergens dat bv bij skype je alleen maar door 1 oortje stemmen hoort, is dit ook zo als ik bv chat op de ps3?
Als dit nl zo is dan heeft het ook geen zin om zo'n stereo headset te kopen!
Verwijderd
Ik heb van de week een sony ericson bluetooth headset gekocht.Coolsnarf schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 17:05:
Sorry dat ik op zo'n oud topic reageer!
Ik wil een bluetooth stereo headset kopen en icm mn PS3 gebruiken. Nu las ik ergens dat bv bij skype je alleen maar door 1 oortje stemmen hoort, is dit ook zo als ik bv chat op de ps3?
Als dit nl zo is dan heeft het ook geen zin om zo'n stereo headset te kopen!
Hij werkt perfect
Ik heb nu ook een Sony Ericsson headset maar heb het zelfde probleem als VmrulesVerwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 20:08:
[...]
Ik heb van de week een sony ericson bluetooth headset gekocht.
Hij werkt perfect
quote:
Nu laat ik me Ps3 Zoeken en dan zegt me ps3 .....na een tijdje denken : Verbinding verbroken.
Met 'Verbindinig verbroken' bedoelt de ps3 Playstation Network, want die wordt eruit geknikkert... verder blijft ie voor altijd zoeken.. Ook geprobeert zonder netwerk verbinding het apparaat te pairen...
Kan je misschien aangeven hoe je door de bluetooth apparaten beheer bent gekomen?
Edit: Opgelost :
RTFM!
[ Voor 17% gewijzigd door madwurmz op 12-06-2008 02:23 ]