[PS3] Bluetooth headset en mic aansluiten mogelijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 19.698 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Topicstarter
Een vraagje aan de Playstation3 user of iemand anders die al een PS3 heeft (lucky basterd) ;)

Ik begrijp dat de PS3 via Bluetooth 7 verschillende apparaten tegelijkertijd kan ondersteunen waaronder muizen, keyboards, de sixaxis uiteraard en headsetjes. Nu heb ik een bluetooth headsetje voor in men auto en ik vraag me af: zal ik dat ding ook kunnen gebruiken tijdens het gamen? Ik wil namelijk tijdens de vele potjes Motorstorm online op iedereen die me het ravijn ik rijdt flink kunnen zaniken. :9

Ik heb een Sony Ericsson HBH 610a
Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgd/GPD_40915_35_0_4000.png

Kan iemand me uit ervaring melden of er (al) ondersteuning hiervoor is? Ik begreep dat Sony hier wel mee bezig was... 8)

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt erop dat Playstation hier niet meer mee bezig hoeft te zijn, maar dat het al werkt:

Kijk hier maar eens:
http://www.gadgetmadness....our_playstation_3_ps3.php

Het ziet er naar uit al te werken!!

Oh, en motorstorm is een erg goede game, ik heb hem even mogen spelen en naast goede gameplay ziet hij er bovendien erg gelikt uit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 21:22

Appie

F1RST Racing

Ik heb er 1 van logitech (oude versie van de logitech traveller) welk perfect samenwerkt met de PS3 (woon in de USA en heb dus al een tijdje de PS3). Kwestie van synchen en het werkt. Je kan handmatig toewijzen waar je het geluid (= communicatie, niet het spelgeluid) over terug wil hebben (boxen of via je headset).

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Topicstarter
Dat is echt goed nieuws. je kan zeggen wat je wilt maar ik vind het klasse voor de PS3 dat je zoveel 3rd party accesoires kan gebruiken: bluetooth headsetjes, harde schijven. geen te dure 1st party onderdelen meer als het aan mij ligt.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit vind ik wel weer fijn van de playstation 3. Ik kan in feite heel wat 3rd party apparatuur erop aansluiten. Iets wat naar mijn weten met moeite op de xbox 360 kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Ik heb ook de HBH-610a, een prachtding (wel 75 euro maargoed). Hoop dat ie goed werkt op de PS3, ga er wel vanuit want hij heeft ook autoparing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
Ik heb vanmiddag een Bluetrek S21 oortje/mic gekocht maar de ps3 ontdekt hem niet?!..
Kan dat zijn omdat het bluetooth 1.2 is en geen 2.0 wat de ps3 ondersteund?
Ik heb het als volgt geprobeerd..register bluetooth device-scannen-en dan de bluetrek aanzetten waarvan het blauwe lampje dan knippert..

edit: ben er inmiddels uit..de pairstand stond niet goed

[ Voor 9% gewijzigd door djerror op 27-03-2007 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJN
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:04

AJN

Ik heb zelf een Jabra BT125 bluetooth2.0 headset voor mijn PS3 gekocht, omdat deze veel goede reviews heeft voor zijn prijs/kwaliteit verhouding. Ook werkt deze headset uitstekend met een PS3.

Voor mensen die al een headset hebben of er een zoeken zou ik zeker even hier kijken of hij goed compatible is met een PS3:
http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=ps3&thread.id=898874

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Ik heb een Jabra BT125 gekocht, maar ik krijg het niet werkend met MotoStorm. Ik heb hem goed geregistreerd in de PS3, en ik zie ook de leveler heen en weer gaan als ik erin praat. So far, OK!

...

Maar zodra ik met Motostorm online ga, hoor ik niets via de headset en als ik praat gebeurd er ook niets. Moet ik nog wat in Motostorm instellen voordat hij wel werkt? Help!!! :? Word er een beetje moedeloos van.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
In MotorStorm hoef je niets in te stellen. Mijn Jabra JX-10 werkt perfect.
Naast het pairen en volume instellen heb ik ook aangegeven dat ik chat geluid & mic via de headset wil (weet zo 123 niet meer waar ik dat heb gedaan)

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:49
Plantronics 350 doet het ook goed. Ik merk alleen dat wanneer ik WiFi aan heb staan, dat ik een soort 'reutel' hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay ik heb het volgende probleem:

Ik heb een Samsung WEP-180 welke bluetooth 2.0 ondersteund. (volgens mij :/ )

Nu laat ik me Ps3 Zoeken en dan zegt me ps3 .....na een tijdje denken : Verbinding verbroken.

Het moet toch kunnen dacht ik zo.

Ik kan verder nix vinden op het web hierover dus plz help :)

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Sorry dat ik op zo'n oud topic reageer!
Ik wil een bluetooth stereo headset kopen en icm mn PS3 gebruiken. Nu las ik ergens dat bv bij skype je alleen maar door 1 oortje stemmen hoort, is dit ook zo als ik bv chat op de ps3?

Als dit nl zo is dan heeft het ook geen zin om zo'n stereo headset te kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coolsnarf schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 17:05:
Sorry dat ik op zo'n oud topic reageer!
Ik wil een bluetooth stereo headset kopen en icm mn PS3 gebruiken. Nu las ik ergens dat bv bij skype je alleen maar door 1 oortje stemmen hoort, is dit ook zo als ik bv chat op de ps3?

Als dit nl zo is dan heeft het ook geen zin om zo'n stereo headset te kopen!
Ik heb van de week een sony ericson bluetooth headset gekocht.
Hij werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madwurmz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-03-2023

madwurmz

from Planet Verbs

Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 20:08:
[...]
Ik heb van de week een sony ericson bluetooth headset gekocht.
Hij werkt perfect
Ik heb nu ook een Sony Ericsson headset maar heb het zelfde probleem als Vmrules
quote:
Nu laat ik me Ps3 Zoeken en dan zegt me ps3 .....na een tijdje denken : Verbinding verbroken.

Met 'Verbindinig verbroken' bedoelt de ps3 Playstation Network, want die wordt eruit geknikkert... verder blijft ie voor altijd zoeken.. Ook geprobeert zonder netwerk verbinding het apparaat te pairen...

Kan je misschien aangeven hoe je door de bluetooth apparaten beheer bent gekomen?

Edit: Opgelost :

RTFM! :P > Press off/on button till {} icon appears on display, then start ps3 search...

[ Voor 17% gewijzigd door madwurmz op 12-06-2008 02:23 ]

Pagina: 1