Ik wil mijn P3 tot deze snelheid oc'en. Het is me 1 keer gelukt om hem op deze snelheid te booten. Nu loopt hij weer op een FSB van 142 en ik moet hem op 143 krijgen. Vcore is al 1,9 en 1,95 is wel erg veel en het I/O voltage is staat ook al op 3,6. Hoe krijgt de gemiddelde Tweaker zijn P3700E op de 1Ghz? Met welk voltage? Is een Golden Orb goed? en welke temp is normaal op deze snelheid?
Verwijderd
ik zou de Vcore niet boven de 2.0 doen en misschien is een Alpha cooler iets .. het lijkt iig op hitte probleem als je 'm wel eens om 143 hebt kunnen booten maar nu niet
1,95V wil wel, ik heb mijn K7 op 2,0V lopen, en een Intel dissipeert van zichzelf minder warmte dan de k7 dus ik zou zeggen: Go ahead!
das waar ook! mijn mem staat nog op CAS 2. Bedankt, maar wat is jullie temp nou ongeveer en wat is normaal?
Verwijderd
met een golden orb lukt je niet helaas.
neem daarvoor een fop38 of een alpha pal
mijn temp: max 43 graden
neem daarvoor een fop38 of een alpha pal
mijn temp: max 43 graden
ik ben weer even bezig geweest. Op een FSB van 142 loopt hij prima. Boot goed, ook al heeft hij tijdje uitgestaan.
Als hij dus een tijdje heeft uitgestaan en ik zet hem aan met een FSB van 143, dan boot hij niet. Ik draai dus nu weer op 142, als ik hem zo na een tijdje reset en hem op 143 zet boot hij weer wel. Als hij dus een tijdje heeft uitgestaan (half uurtje) dan boot hij niet op 143 :(
Als hij dus een tijdje heeft uitgestaan en ik zet hem aan met een FSB van 143, dan boot hij niet. Ik draai dus nu weer op 142, als ik hem zo na een tijdje reset en hem op 143 zet boot hij weer wel. Als hij dus een tijdje heeft uitgestaan (half uurtje) dan boot hij niet op 143 :(
.. prop eens Artic tussen je controler chippen en Heatsinkie.. zet er meteen dan een 3cm fannetje op... hoppa...
Macconner! | speed 733@1007 :)
moet ik nog een Fan op mijn Orb schroeven?
Ik heb zelf een P3-650 @ 1001 Mhz (154 FSB) op 1,85 Volt. Met een Alpha PEP66T + Delta 60HP + Arctic Siler wordt hij momenteel niet warmer dan 40 graden. Ik heb het gevoel dat de proc wel hoger kan, maar volgens mij wordt mijn Hercules GF2MX daar niet gelukkig van. Een AGP bus van meer dan 103 Mhz op een BE6-2 is best wel hoog.....Op maandag 05 februari 2001 15:44 schreef ruubruub het volgende:
das waar ook! mijn mem staat nog op CAS 2. Bedankt, maar wat is jullie temp nou ongeveer en wat is normaal?
Nog een tipje: Voer de I/O spanning nog eens iets op. Kan wel eens helpen als het geheugen niet helemaal stabiel loopt.
sigloos
Pagina: 1