Memory testen

Pagina: 1
Acties:
  • 231 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-08 14:57
Hallo, ik kan voor 200 piek van iemand een 128 MB PC133 dimmetje overnemen. Dat doe ik natuurlijk, maar hoe test ik nou of ie wel helemaal 100% in orde is? Ik mag hem namelijk eerst testen... :)
Weet iemand een goeie benchmark?

Thx,

Martijn

Verwijderd

nooit doen :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-08 14:57
Waarom dat nou weer niet? 200 piek is absoluut neit veel voor zo'n DIMM, het is zelfs spotgoedkoop !! Als ik hem kan testen, en hij is OK, wat is er dan aan het handje??

By the way, is er dus iemand die een goeie benchmark weet?

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:04
Wat denk je van het volgende: stop dat ding in je pc en ga even een tijdje UT spelen en als er niks vreemds gebeurt (vast lopen enzo) dan is ie OK.

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 13:00

Diamon

The Weird One

En kijk eens hoe hij zich laat OC-en.
Zoek eventueel wat info over dat reepje/fabrikant.

Vraag ook effe waarom hij hem weg doet >:)
Heb je ook alle 128 Mb's tot je beschikking.

Mzzl Diamon

And The Only One

Verwijderd

dit is wel wat je zoekt denk ik
http://reality.sgi.com/cbrady_denver/memtest86 /

• SJR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-02 13:58

SJR

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:10
Ik zal zelf noooooooooit 2e hands geheugen kopen. Puur en alleen maar omdat dit spul zo ontzettend gevoelig is voor statische elektriciteit. Je krijgt een spontane strontverklontering als je ziet hoe sommige mensen met dat spul omgaan: even met hun statische vingertjes over die contacten wrijven :( :(
Dat had ik laatst dus ook bij Funprice. Ik vroeg even wat voor merk dat geheugen is. Pakt hij een van die dimm's uit een lade (ze lagen er los in :( ) en wrijft eens lekker met zijn poten over die contacten enzo, nou, ik ben gillend de winkel uitgerend!!
Pagina: 1