Ik heb sinds twee dagen een PC met de volgende configuratie:
MB: Gigabyte GA-M55S-3s
CPU: AMD 64 X2 4400
MEM: 2x512Mb PC667 MDT
Graphics: Gigabyte GV-NX76T256D-RH
Kast: Gigabyte GX1Z
Schijven 320 Gb IDE (boot & system) 320 Gb SATAII
XPsp2 geinstalleerd en alle chipsetdrivers etc.er op gezet.
De PC werkt probleemloos en is lekker snel (mag ook wel) maar als ie in slaapstand gaat, dan gaat ' ie dus ook werkelijk in slaap en vergeet de boel af te sluiten. Dat is: hij blijft hangen op "Preparing to hibernate" en soms (tot nu toe 3 van de tig keer) een BSOD (STOP: IRQL_LESS_OR ....). Ik heb zelf het idee dat hij nog niks op schijf wegschrijft maar wacht op een stop voor een van de peripherals.
Vragen:
wie heeft een vergelijkbare PC en werkt het daar wel?
Zou het aan het wat minder kwalitatieve RAM kunnen liggen?
Zouden er andere opties zijn om het geheel zover te krijgen dat hij de boel netjes op schijf zet en afsluit?
MB: Gigabyte GA-M55S-3s
CPU: AMD 64 X2 4400
MEM: 2x512Mb PC667 MDT
Graphics: Gigabyte GV-NX76T256D-RH
Kast: Gigabyte GX1Z
Schijven 320 Gb IDE (boot & system) 320 Gb SATAII
XPsp2 geinstalleerd en alle chipsetdrivers etc.er op gezet.
De PC werkt probleemloos en is lekker snel (mag ook wel) maar als ie in slaapstand gaat, dan gaat ' ie dus ook werkelijk in slaap en vergeet de boel af te sluiten. Dat is: hij blijft hangen op "Preparing to hibernate" en soms (tot nu toe 3 van de tig keer) een BSOD (STOP: IRQL_LESS_OR ....). Ik heb zelf het idee dat hij nog niks op schijf wegschrijft maar wacht op een stop voor een van de peripherals.
Vragen:
wie heeft een vergelijkbare PC en werkt het daar wel?
Zou het aan het wat minder kwalitatieve RAM kunnen liggen?
Zouden er andere opties zijn om het geheel zover te krijgen dat hij de boel netjes op schijf zet en afsluit?