Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
De 1e staat wel wat hoog, maar erachter zitten wel zeer informatieve links. Een tweaker moet altijd willen leren, vind ik. Of het illegaal is weet ik niet. Volgens mij is het niet illegaal om het voor elkaar te krijgen. Als het je doel is om vista te kraken, gewoon om te kijken of je het lukt.
Dat veel mensen het gaan gebruiken om vista gratis te kunnen draaien is natuurlijk ook zo.
Daarnaast is het de verantwoording van die site, vind ik. De tekst staat niet op tweakers. Er staat alleen een link naar die site.
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Als ik me het goed herinner is het nog altijd binnen de policy uitgesloten dat howto's over hacks van software worden gepost.
Mits een beetje zoeken op die url's vindt je wel de nodige uitleg en bestanden ?
Maar het is raar op de FP wordt gepraat over dingen die op het forum taboe zijn.
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Gevalletje twee gaat wmb te ver, luie tweakers zijn niet geinteresseerd in hacks maar in makkelijke warezlinks, en daar doen we niet moeilijk over, die verwijderen we.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Flamen mag je ergens anders doen.
[ Voor 77% gewijzigd door botoo op 02-03-2007 22:12 ]
@tomsworld: Met een beetje zoeken vind je hacks naar vrijwel alle programma's, maar dat wil niet zeggen dat de links ook gepost mogen worden...
[edit]
botoo, in dit draadje werd de link wel geknipt
[ Voor 11% gewijzigd door Felicia op 02-03-2007 22:19 ]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Dubbelpostje met de zelfde link hier
Thanks en wb waus
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Ik ben het er op zich wel mee eens dat de reactie is aangepast. Het ging mij meer om de technische info erachter en niet zozeer dat het ook een handleiding was om Vista ook werkelijk te activeren, maar dat neemt (inderdaad) niet weg dat het wel een handleiding is.
Maar wat ik niet snap is dat de reactie ook een powermod gekregen heeft.
Is dat puur bedoeld om de reactie voor de meeste lezers onzichtbaar te maken?
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Je hebt je mail gekregen met korte uitleg mbt de aapassing van je reactie?
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Dat de post op 0-gemoddereerd wordt gezet lijkt me omdat er inhoudelijk (letterlijk) niets over blijft na het weghalen van de links. Indien de post wat meer inhoud had zou deze waarschijnlijk een +1 of +2 kunnen krijgen afhankelijk van de inhoud.
Om de vraag even terug te ketsen: Wat zou jij doen met een reactie die uiteindelijk niets meer heeft na het weghalen van links? Op +4 laten staan is leuk voor je score maar inhoudelijk voegt het dus niets meer toe en daarmee wordt uiteindelijk objectief de score bepaald.
@botoo: glad to be back
Ja, zodoende zag ik ook vrij snel dat de reactie was aangepast, maar hij had ondertussen nog wel de score staan.botoo schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 23:32:
[...]
Je hebt je mail gekregen met korte uitleg mbt de aapassing van je reactie?
Toen ik even later weer het topic doorbladerde zag ik dat de reply er niet meer tussen stond en dus een powermod gehad had. Mede doordat er dus even tijd zat tussen het aanpassen en de powermod, vroeg ik me af waarom er alsnog een powermod had plaatsgevonden. Dat is alles.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)