Zie draadtitel,
Ikheb al een nieuwe pass toegemaild gekregen maar hin blijft zeggen dat de zaak niet klopt...
Ikheb al een nieuwe pass toegemaild gekregen maar hin blijft zeggen dat de zaak niet klopt...
I3 6100, 16 gb Corsair Asus Prime B250 plus, AMD Radeon HD 6800
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ik heb em ook nog een keer handmatig over getypt... heb je niet een 2e bak thuis om het effe daarvanaf te proberen... maybe dat het per computer verschilt?!Op maandag 05 februari 2001 13:45 schreef Femme het volgende:
Thanks, maar... hij werkt gewoon bij mij
weet je zeker dat je de spatie niet hebt meegekopieerd?
Ter info: ik kan gewoon inloggen met password uit passmailer.
Verwijderd
ah nee, dat meen je niet?!Op maandag 05 februari 2001 14:02 schreef Paz het volgende:
oh nee. toch niet.
Aannames zijn fataal.
Aannames zijn fataal.
probeer effe wat ik hierboven heb gedaan, vanuit mailtje directe link naar wijzigen van profile. Daar je random pass wijzigen en hoepsefloeps...Op maandag 05 februari 2001 15:04 schreef GaMeOvEr het volgende:
Ja, zijn stoere bakken die BMW 850 CSi's... En duur....
Maar goed... Ben je heel erg teleurgesteld (in mij ?) als ik zeg dat ik met geen mogelijkheid kan inloggen met het pass wat jij mij verstrekt hebt ?
copy/paste, of overtiepen... doettut niet...
Whehehe.... Of ik ben gewoon zo dom, of er is iets vaags aan de hand...
Aannames zijn fataal.
Aannames zijn fataal.
I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.
Aannames zijn fataal.
Professioneel Hyves-weigeraar
I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.
Dat wordt ook niet echt duidelijk gemeldOp vrijdag 22 juni 2001 12:52 schreef GaMeOvEr het volgende:
Je kunt met jet GoT pass niet op T.net inloggen.
Daar heb je twee vreschillende Accounts voor.
Dus heb je een T.net Account, of probeerde je met je GoT Account in te loggen ? (Want dat werkt niet...)
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq