Toon posts:

beeld op zwart met Samsung SyncMaster 204B

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Helup!!!!!

ik heb dus een samsung syncmaster 204B

het volgende probleem doet zich dus voor als ik mijn beeldschermresolutie naar 1600X1200 breng draait ie een tijdje goed ook in games maar op een gegeven moment gaat het beeldop zwart voor een paar tellen en dan weer terug met iets wat pixel vorming alsof ik mijn kaart zwaar overklokt heb wat dus niet het geval is.

ik heb alle drivers up to date van systeem tot hardware

ik heb een X1950XTX van asus dus die zou er geen problemen mee mogen hebben toch?

heb zelfs verschillende drivers geprobeerd zowel die van ati alsmede van omega en dna maar het zelfde resultaat zag wel op een gegeven moment bij de omega drivers dat mijn temp rond de 70 graden was onder volle belasting .

ik hoop dat iemand het antwoord kan geven of een goeie tip,

Bij voorbaat dank.

Verwijderd

Op het gegeven moment gaat ie op zwart
Wat ben je dan precies aan het doen? (gamen etc)

Wat wij graag willen is meer informatie over je pc. Graag posten

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2007 20:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
het is zowel bij het gamen alsmede als ik gewone proggies draai als ik een resolutie kies hoger dan 1280x1024 dan krijg ik het terwijl mijn scherm (volgens fabrikant 1600x1200) ondersteunt en mijn systeem specs staan bij mijn gallery blauwe overhemd met a4 naast zijn hoofd.

• rsmits
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-07 14:49
Hoe vaak gebeurd dit?

Ik heb zelf 2x een 204b. De ene heeft nergens last van, de andere springt ook eens in de 2 dagen voor <2 seconden op zwart en geeft daarna gewoon beeld (geen vervorming). Zelf maak ik er niet zo'n probleem van, aangezien ik nauwelijks game en ik in de tussentijd wel weer ff tweakers lees op mn 2e monitor.

Verwijderd

Topicstarter
het zelfde wat jij hebt heb ik ook maar dan regelmatiger lijkt net of ie te warm wordt???

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:16

Barca

In Search Of Sunrise

Welk besturingssysteem?

Ik heb onder Vista dat mijn beeld af en toe zwart wordt omdat de nvidea drivers nog niet helemaal goed werken i.s.m. Vista. Wellicht dat zoiets hier ook het geval is?

[ Voor 12% gewijzigd door Barca op 04-03-2007 01:36 ]

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

rsmits schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 09:52:
Hoe vaak gebeurd dit?

Ik heb zelf 2x een 204b. De ene heeft nergens last van, de andere springt ook eens in de 2 dagen voor <2 seconden op zwart en geeft daarna gewoon beeld (geen vervorming). Zelf maak ik er niet zo'n probleem van, aangezien ik nauwelijks game en ik in de tussentijd wel weer ff tweakers lees op mn 2e monitor.
Ik heb er zelf ook 2, maar geen last van.

@TS: beeldkaart, loopt ie niet TE WARM?

(verder, @ iedereen met een 204B, is je behuizing aan de rechterkant ook 'krom' ?)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Topicstarter
dat krom herken ik niet moet wel te kennen geven dat ik niet hellemaal meer recht uit mijn ogen kijk maar tot nu aan toe (ook nuchter) heb ik geen afwijkingen gezien en/of opgemerkt aan mijn behuizing, en die nvidea drives heb ik niet aan gezien ik een ati kaart heb zag volgens mij i een flits bij de omega drivers dat ie iets van 70 a 75 graden werd onder full load is dat te veel??

Verwijderd

Topicstarter
ik draai bye the way een plain 32X windows XP proff.

maakt dat dan uit???

Verwijderd

Het heeft er mee te maken dat de monitor de dvi ingang op je videokaart niet herkent, probeer
de andere dvi ingang op je videokaart.
Ik had hetzelfde probleem met me x1800xt

Verwijderd

Topicstarter
he thanx dat ga ik even proberen hoop dat het de oplossing is.

Verwijderd

Topicstarter
toppie heb 'm op de 2e dvi gezet en is zo goed als weg ben er wel achter dat ik een koelingsprobleem heb hij wordt 75 graden is een beetje veel denk ik ?????
Pagina: 1