Test drive unlimited start niet op

Pagina: 1
Acties:
  • 846 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Topicstarter
Ik heb al vanalles geprobeerd, al sinds de beta, maar elke keer krijg ik dezelfde fout,

Heb al de laatste soundcard drivers en directx geinstalleerd.
Afbeeldingslocatie: http://img50.imageshack.us/img50/9518/tdufoutys9.jpg

Elke keer krijg ik dit, iemand enig idee,

Ik heb een P4 3,2 ghz, 2 gig corsair geheugen, Asus v9999 GE, Soundblaster audigy.

Met geen enkele andere game heb ik ooit problemen.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Verwijderd

Check eens of je geheugen wel goed is met een memtester, ik had hetzelfde probleem met CSS en nieuw geheugen bood uitkomst :)

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 18:17:
Check eens of je geheugen wel goed is met een memtester, ik had hetzelfde probleem met CSS en nieuw geheugen bood uitkomst :)
Memtest gaf geen errors na ruim een uur laten draaien, ik zou het ook vreemd vinden, want het is alleen deze game, maar bedankt evengoed voor het idee.

Verwijderd

memtest moet je langer dan 1 uur laten draaien, de fouten kunnen ook wel na een paar uur komen, dus laat hem anders een nachtje Memtest86 draaien!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Topicstarter
Problemen zijn opgelost, ergens in mijn windows installatie is mis, opnieuw geinstalleerd en het werkte weer. Ik hoorde namelijk dat als je de beta deinstalleerd dat hij soms windows bestanden weg haalt. En die had ik hiervoor proberen te draaien.

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02:48

the mod man

iets van beeldmaker

ik heb ongeveer een zelfde probleem met TDU Beta versie deed het wel gewoon maar de orginele (vandaag gekocht) kan wel instaleren maar als ik dan het spel wil starten denkt de computer een paar seconden en doet daarna helemaal niks. Geen foutmeldingen ofzo kan daarna ook gewoon verder met alles maar tdu wil niet opstarten. Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen? Anders breng ik hem morgen weer terug. Reboot helpt ook niet.

I can't wait to shoot!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:19
Windows opnieuw installeren. Heb ik ook moeten doen om het werkend te krijgen ivm de Beta. Zie ook hierboven

• serayo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
[leeg]

[ Voor 98% gewijzigd door serayo op 01-07-2018 22:01 ]

Pagina: 1