Toon posts:

Windows NT LCD probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleem; ik heb m'n oude lcd scherm (ACER AL1731) aangesloten op de oude computer van m'n ouders die draait op Windows NT.

Het probleem bestaat uit het beeld dat heel wazig, lichtjes gespikkeld (als een slechte jpg) en niet verspreidt is over het hele scherm.

Ik heb al de herz en de schermresolutie proberen aanpassen, maar dat heeft niet gebaat.

Ik heb nieuwe drivers gedownload, maar ik heb geen idee (n00b als ik ben) hoe ik die moet installeren, en of ik dat al niet gedaan heb.

Kan iemand mij helpen?

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

NT als in NT 4.0??? Heb je daar drivers voor kunnen vinden??? :P

Maarrem, meestal is drivers installeren een kwestie van de .exe dubbelklikken die je hebt gedownload, dus wat lukt niet?

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-06 23:37

Gé Brander

MS SQL Server

Volgens mij zijn je resolutie en kleuren niet juist ingesteld.

Rechtermuisknop op het bureaublad, eigenschappen, instellingen en dan de resolutie en kleuren aanpassen

[ Voor 6% gewijzigd door Gé Brander op 02-03-2007 19:12 ]

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• Mr. Blonde
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-07 19:09
Ik denk dat je drivers er nog niet goed op staan. Zelf heb ik het ookgehad met 1 pc dat ik altijd de drivers 2x erop moest zetten omdat het de 1e keer niet lukte. Het gevolg was een scherm met weinig kleuren, minimale resolutie en geen instellingen die je kunt maken.

controleer even de status van de driver. configuratiescherm / systeem / tabblad hardware en dan apparaatbeheer en dan je beeldschermadapter. Hier kun je ook de driver updaten.

[ Voor 13% gewijzigd door Mr. Blonde op 02-03-2007 19:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
Wel, da's du het rare. De drivers die ik download zijn geen exe files, maar info files, ik heb de resolutie en de herz al proberen verzetten, en dat haalt niets uit.

Alle letters blijven wazig.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 19:30:
Wel, da's du het rare. De drivers die ik download zijn geen exe files, maar info files, ik heb de resolutie en de herz al proberen verzetten, en dat haalt niets uit.

Alle letters blijven wazig.
Je bedoelt denk ik .inf files. Die bevatten ook driver informatie, dus je kunt deze bestanden opgeven als bron.

Verwijderd

Topicstarter
a, en dat schijnt dus niet te werken :X

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-06 23:37

Gé Brander

MS SQL Server

Je moet ook niet een bestand opgeven maar een directory waar het bestand in staat. Als het goed is pakt Windows zelf het juiste bestand.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Pagina: 1