waar kan ik MXM videokaarten kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 296 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:58
Ok, het zit als volgt:

Ik heb een Amilo M1437G notebook maar de X700 die erin zit zuigt nogal onder Ubuntu. Nu wil ik daarom graag een MXM kaart erin proppen, want dat kan. Maar ik heb geen idee waar ik die zou kopen. Ook de pricewatch leverde niets op.

Iemand die me kan helpen met zoeken?

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:19
Voor zover ik weet verkopen ze die niet zomaar bij de shop op de hoek. MXM was eens bedacht door nVidia om graka's voor klapjappen verwisselbaar te maken maar dat idee is niet echt van de grond gekomen dacht ik...

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-01 19:29
Inderdaad. Ze worden soms los verkocht (bij een leverancier oid.) maar de prijzen zijn enorm.
Je kan beter even kijken of je met iemand kan ruilen die geen videopower nodig heeft ;)

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

• Bliz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-07 21:28
ik heb een computer met een x700 se (desktop) deze draait ubuntu redelijk goed je moet eens bij de instellingen van ubuntu kijken daar kun je wat aanpassen.. dan draait hij wel goed

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-07 18:14
Heb ook een Amilo, de 1347G of iets dergelijks uit mijn hoofd, en Ubuntu loopt er vlekkeloos op, ook met de X700. Kijk eens naar instellingen.

• Limbeckx
Dat is wel heel jammer ik zal idd opzoek moeten naar iemand die em van me wil overkopen dan want nu loopt ie steeds vast als ik em af wil sluiten. Door de videokaart :(

edit: welke instellingen dan? want de ati drivers doen het hier sowieso niet...

[ Voor 19% gewijzigd door Limbeckx op 02-03-2007 17:46 ]

• Bliz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-07 21:28
uhmm in ubuntu zelf heb je instellingen over resulutie enz. meen ik..

• Limbeckx
LOL het probleem zit net iets dieper dan de resolutie. De pc locked als ik em wil afsluiten...
Pagina: 1