Toon posts:

rs232 - ethernet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
bestaat er een mogelijkheid om een rs232 poort met een kabeltje te koppelen aan een ethernetpoort

• redguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

redguy

Can Cow come out to to play ?

Sure, moet het nog iets doen ook ???

ff serieus, ik kan me niet herinneren dat er seriele ethernet doosjes zijn, wel op je printerpoort of via USB maar verder volgens mij niet..

Beetje erg traag heh..

IP Rocks

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Is een RS232 Poort niet errug traag ! Ik denk niet dat je dat wilt eerlijk gezegd. (Verglijk maar met een modemverbinding .....)

Op een Parallele-poort gaat het al stukken sneller.

Murphy was an optimist

Verwijderd

Bestaat er wel de mogelijkheid om via een paralelle poort aan een ethernet gekoppeld te worden? Ik heb hier namelijk nog een oude Atari met debian erop, wil ik eigenlijk in me netwerk opnemen (voor de fun he). Waar koopie zo'n boxxie dan? Ik heb er nog nooit van gehoord

• redguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

redguy

Can Cow come out to to play ?

ja hoor er zijn simpele ethernet boxjes die je op je par. poort zet..

Ik heb nog ergens zo'n dingetjes ligeen geloof ik..

IP Rocks

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Op dinsdag 06 februari 2001 23:49 schreef MarkVM het volgende:
Bestaat er wel de mogelijkheid om via een paralelle poort aan een ethernet gekoppeld te worden? Ik heb hier namelijk nog een oude Atari met debian erop, wil ik eigenlijk in me netwerk opnemen (voor de fun he). Waar koopie zo'n boxxie dan? Ik heb er nog nooit van gehoord
De Xircom is/was te verkrijgen bij Inmac, de Silicom is/was te verkrijgen bij BlackBox, en er was ook nog een SMC 8008.

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

Pagina: 1