In CPU-Z word aangeven dat ik twee PC2-5200 geheugen modules van 1gb in mijn systeem heb zitten, terwijl dit eigenlijk 2x 7200 modules zouden moeten zijn.
In de bios van mijn Asus Striker Extreme heb ik de timings/voltages en mhz al naar de juiste max. instellingen gezet (5-5-5-15, 900mhz). En dat op een niet geoverclocte E6600.
Echter bij het booten geeft hij alsnog 667mhz dual channel aan...
en in windows dus pc2-5200 (333mhz) aan.
Ik heb het vermoeden dat hierdoor namelijk sporadisch programma's vastlopen die ik vervolgens niet meer weg kan krijgen (zelfs niet via task manager) en dus ook niet meer kan afsluiten.
2x1gb Kingston pc7200 hyperx geheugen kit
e6600
Asus Striker Extreme (bios 0701)
(heb trouwens wel de search functie gebruikt, en het antwoord zal ergens misschien ook wel al staan... alleen dan zou ik niet weten onder welke zoektermen...)
In de bios van mijn Asus Striker Extreme heb ik de timings/voltages en mhz al naar de juiste max. instellingen gezet (5-5-5-15, 900mhz). En dat op een niet geoverclocte E6600.
Echter bij het booten geeft hij alsnog 667mhz dual channel aan...
en in windows dus pc2-5200 (333mhz) aan.
Ik heb het vermoeden dat hierdoor namelijk sporadisch programma's vastlopen die ik vervolgens niet meer weg kan krijgen (zelfs niet via task manager) en dus ook niet meer kan afsluiten.
2x1gb Kingston pc7200 hyperx geheugen kit
e6600
Asus Striker Extreme (bios 0701)
(heb trouwens wel de search functie gebruikt, en het antwoord zal ergens misschien ook wel al staan... alleen dan zou ik niet weten onder welke zoektermen...)