[Linux] GigaByte GA-945GM / Asus P5LD2 SE/C

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Ik ben bezig met het configureren van een nieuwe server, nu stuitte ik echter op de volgende opmerking: volgens een vriend van me wil linux de GigaByte G/U - 9*5 - * chipsets niet helemaal lekker happen, lekker handig dat ik dan voor de GA-945GM kies...

Weet iemand hier meer over? Heeft er iemand ervaringen?

Een alternatief moederboard waar ik aan zat te denken is de Asus P5LD2 SE/C, al ga ik liever voor de Gigabyte. Iemand ervaring met de Intel 945P Chipset en Linux?

Googlen / zoeken bracht me helaas ook niet echt wat op

Distro dat we gaan draaien is CentOS overigens

[ Voor 4% gewijzigd door PeterSelie op 02-03-2007 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Googlen op de 945 chipset zou anders wel wat duidelijkheid moeten verschaffen? En 'lekker happen' is een wat vage uitdrukking hé...

Wat bedoelt je vriend precies?

[ Voor 35% gewijzigd door Borromini op 02-03-2007 15:13 ]

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
SoaDmaggot schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 15:06:
Ik ben bezig met het configureren van een nieuwe server, nu stuitte ik echter op de volgende opmerking: volgens een vriend van me wil linux de GigaByte G/U - 9*5 - * chipsets niet helemaal lekker happen, lekker handig dat ik dan voor de GA-945GM kies...

Weet iemand hier meer over? Heeft er iemand ervaringen?

Een alternatief moederboard waar ik aan zat te denken is de Asus P5LD2 SE/C, al ga ik liever voor de Gigabyte. Iemand ervaring met de Intel 945P Chipset en Linux?

Googlen / zoeken bracht me helaas ook niet echt wat op

Distro dat we gaan draaien is CentOS overigens
Linux in het algemeen zoekend kwam ik hierop uit:
http://www.linuxquestions...s/showthread.php?t=477107

een probleempje met de onboard network card, maar voor de rest volledig herkend dus.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say