Toon posts:

Ervaringen met hostproviders

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet voor een kennis een site maken en ergens laten hosten
moet in iedergeval cgi ondersteunen en moet een domein naam kunnen registreren.
Aangezien er ook downloads op komen te staan moet er wel een ombeperkte hoeveelheid data verkeer bij het abbonement zitten.
ook moeten de kosten niet meer als 40 piek per maand. Zat zelf te denken aan Ipoint

wie heeft hier ervaringen mee of heeft andere hostprviders

al vast bedankt :)

Verwijderd

Op maandag 05 februari 2001 10:05 schreef Jurien het volgende:
Aangezien er ook downloads op komen te staan moet er wel een ombeperkte hoeveelheid data verkeer bij het abbonement zitten.
Obeperkt bestaat gewoon weg niet. Je kan naar mijn idee veel beter een host nemen, die een datalimiet stelt, omdat je dan weet waar je aan toebent. Bij hosts met "onbeperkt" data staat meestal in de policy, dat bij overmatig gebruik je account mag worden gesloten. En nu is de vraag wat is overmatig gebruik?!?

Ook zijn er enekele hosts die in de policy zetten dat het onbeperkt is, wanneer uitsluitend gebruik wordt gemaakt van .html pagina's bijv.

Het dus rijnste onzin dat onbeperkt dataverkeer.

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

je kan die downloads gewoon ff bij tmfweb onderbrengen ofzo..

• mavink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-05 09:52
Ik ben het helemaal met HPC eens. Iedereen die onbeperkt dataverkeer aanbiedt kan je op voorbaat al een oplichter noemen; als je namelijk echt onbeperkt veel verkeer gaat genereren (of meer dan wat andere providers als limiet stellen) beginnen ze vanzelf te zeuren. Of je wordt bijvoorbeeld op 64 Kbit afgeknepen, en dat wil je ook niet.

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:20
Ik zit bij Tera-byte. Dit is geen gratis provider, maar deze is super! :)

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

• machiel
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-02 18:49
KPNwebhosting.com

Verwijderd

gewoon naar www.webhosters.nl surfen....
daar kun je redelijk betrouwbaar vergelijken.
Pagina: 1