STOM:overstap aanvragen naar SurfenEnBellen van HETNET

Pagina: 1
Acties:

• harrydamen
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-05-2007
Ik ben zo STOM geweest om een overstap aan te vragen naar SurfenEnBellen van HETNET.
Resultaat: Ik had 4 maanden geen telefoon, geen internet en geen email. Mijn telefoonnummer was 4 maanden continu in gesprek. Totaal 50 (jawel VIJFTIG) KPN of HETNET medewerkers aan de telefoon gehad, en die konden veel anhoren, maar verder NIETS doen. Ik moest wachten (5 dagen; 5 weken; 2 weken en alle andere variaties). Ik heb zelf het heft in handen genomen en weer teruggegaan naar een "domme analoge lijn". Dankzij een meneer, die 2 dagen voor zijn pensionering, snel even het geheel heeft geregeld (binnen 1 uur tijd)kan ik gewoon weer bellen. Het is nog onbekend of ik de schade vergoed krijg (vooral het bellen naar een klote DUUR 0900 nummer). Ik wil NOOIT meer iets te maken hebben met zo`n BALLENTENT als HETNET of KPN!!!!

• Poltergeist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:33
En die analoge lijn heb je niet via KPN?

Verwijderd

En wat is nou de vraag?

Verwijderd

denk eerder een waarschuwing .

Verwijderd

En voor zoiets maak je een GoT account aan?
heb wat lef en gebruik je echte account als je die hebt? Zoniet, waarom kom je hier naartoe? :-/

PS. 1 ding weet ik wel; beleefdheid kan je vaak verder brengen dan emoties

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-12 13:57
Pfft, kunnen dit soort topics niet gewoon verboden worden? Natuurlijk gaat er bij een provider wel eens wat mis, maar om vervolgens hier razend en tierend binnen te komen.... Ik persoonlijk zit daar niet op te wachten. Ik spreek natuurlijk niet voor iedereen hier.

• real-doc
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
En sowieso, als je je telefoonrekening opstuurt naar de klachten afdeling van KPN krijg je al je kosten gewoon vergoed. Voor zover ik gehoord heb en gelezen op GoT, is dat zo ongeveer standaard procedure.

Verder, waar mensen werken gaan dingen mis, wel weet ik dat het vaak werkt gewoon te luisteren naar degene aan de telefoon, mee te werken en rustig te blijven, dan krijg je veel meer voor elkaar. Daarnaast kan je ook altijd naar de Primafoon en zij zorgen er dan voor dat je problemen de wereld uit zijn voordat je de winkel uit loopt.

Verwijderd

*lees de TS, schud zijn hoofd, pakt een biertje en gaat verder naar een volgend topic *
Sorry, behalve kansloos heb ik hier geen andere woorden voor. Beetje jammer, had dan ipv een nieuw topic het dan bij KPN Internetplusbellen deel 12 ingemikt. Suc6 en bedankt voor deze volslagen overbodige topic.

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:25
Wacht eens even. Dit topic doet me denken aan een ander topic van een week geleden ofzo :/

Edit: Ja hoor :D
Weer zo iemand die zomaar een GoT-account aanmaakt en maar wat loopt te schreeuwen, hoewel ik moet zeggen dat je aan dit advies wel iets hebt. Ik zou zeggen, vertel je verhaal eens op http://www.trosradar.nl/

Edit 2: Ik zie dat deze persoon lid is van de HCC. Daar helpen ze je vast wel de schade te verhalen op HetNet en KPN.

[ Voor 75% gewijzigd door Joep op 02-03-2007 21:35 ]

Pagina: 1