Toon posts:

heatsink

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een BX moederbord met daarop een p2 400@512.

Nou heb ik nu dus zo'n rechthoekig heatsink geval met een klein rot koelertje erop en wil ik eentje met dubbele fans erop (proc = 40 graden, win loopt onstabiel vandaar..). Waar kan ik die heatsink+fans krijgen?

Ned-cool ocshop hebben het niet, en in de winkel al helemaal niet. Gister op een beurs geweest maar daar was het ook niet. Dus iemand een idee?

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Je temperatuur is prachtig hoor. Dat ding mag nog wel 20 graden warmer zijn volgens de specificaties. Waarom zou windows er instabiel door lopen? Hoe heb je dat getest? Het lijkt er eerder op dat je gewoon de grens van je processor hebt bereikt

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Verwijderd

zeker zo'n "boxed" processor met intel coolertje?

Verwijderd

Topicstarter
idd, boxed geval ja. Maar is er geen betere heatsink voor te krijgen?

Verwijderd

voor zover ik weet zitten de montagegaten iets anders dus je zult wat moeten freaken.
wacht ff, je kunt die kap met fan eraf halen, dan blijft er een vrij platte heatsink over, daar kun je wel 2 of 3 fannetjes op schroeven

Verwijderd

www.overclockers.com heeft een guide voor het verwijderen van de stok cooler, dan gewoon een SECC2 cooler halen die voor PIII1Ghz is>:)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 05 februari 2001 13:54 schreef Hiro Shima het volgende:
www.overclockers.com heeft een guide voor het verwijderen van de stok cooler, dan gewoon een SECC2 cooler halen die voor PIII1Ghz is>:)
kan je een goede link geven? Ik kan het niet echt vinden daar, of misschien kan iemand het even uitleggen?
Pagina: 1