[Vodcast] Leuke Vodcasts verzameltopic!*

Pagina: 1
Acties:
  • 1.968 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-02 22:51

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Topicstarter
Hey Allemaal,

Het leek mij leuk om een soort van verzameltopic te maken voor leuke vodcasts. De bedoeling is dat iedereen hier een aantal leuke vodcasts posts.

Zelf heb ik het 'vodcasten' pas ontdekt en ik vind het een leuk concept. Om te starten geef ik twee vodcasts:

Premtime: http://feeds.feedburner.com/npspremtime
Man bijt hond: http://www.manbijthond.nl/ (verder op de website)

Zeld vind ik deze vodcasts een welkome aanvulling op uitzendinggemist.nl wat nog steeds niet perfect werkt op de mac.

Dus barst los en deel uw vodcasts!

Modbreak:Post niet alleen de naam van een Vodcast, maar geef ook een beschrijving en een link naar de Vodcast. Kijk ook goed of een Vodcast al niet eerder is gepost.

[ Voor 13% gewijzigd door leon1e op 03-03-2007 11:20 ]

• WFG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-02 15:01

WFG

MacBreak Een amerikaanse vodcast waarin handige programma's voor mac worden besproken. Af en toe bespreken ze ook hardware. Erg goede vodcast, informatief en professioneel!

Mactv Allerlij Apple gerealeerde filmpjes. Soms reclame filmpjes maar ook belangerijke keynotes(intro iBook/OSX).

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-02 11:29

Maartenvs

For Sale

Security now Elke week een nieuwe aflevering met Steve Gibson over allerelei (meestal security) zaken.

En natuurlijk tree friends :)

• Deacon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-02 00:42

Deacon

Three sixty five Seven fifty

GeekBrief.TV: Leuke onderwerpen en de hostess is easy on the eyes.

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:49
Reacties die niet voldeden aan de nieuwe eisen in de topic start zijn verwijderd, graag nuttig houden hier :).

• mtbrainz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-02 11:06
ik kijk nog wel eens naar een paar revision3-vodcasts, met name deze:

Ctrl-Alt-Chiken: Kookshow met koks die niet kunnen koken

Web Drifter: Mannetje bezoekt internet-fenomenen

• AntiChris
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-12-2025

AntiChris

Fulltime IJsland-fan

Rocketboom: Online en offline leven in New York, reportages uit de hele wereld, soms een tikkeltje kritisch, maar altijd leuk.

Ehrensenf: Voor de Duits-liefhebber, redelijk hetzelfde en toch anders dan Rocketboom.

Mijn meest favoriete vodcasts, namelijk Heroes, Torchwood en Doctor Who kan ik hier om wellicht heldere redenen niet linken ;)

Daarnaast nog een tip, gebruik Democracy Player in plaats van iTunes, dan kan je ook torrent enclosures die je van bijvoorbeeld tvrss haalt automatisch laten downloaden en verwerken.

En það besta sem guð hefur skapað, er nýr dagur - Sigur Rós

Pagina: 1

Let op:
Post niet alleen de naam van een Vodcast, maar geef ook een beschrijving en een link naar de Vodcast. Kijk ook goed of een Vodcast al niet eerder is gepost.