[PS3] Sony @ GDC 2007

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Zoals velen al weten is volgende week de GDC. De verwachtingen zijn dat Sony hier een aantal grote aankondigingen zal doen en men kijkt dan ook vooral uit naar de keynote van Phil Harrison.
Aangezien het wel handig is om een algemeen topic te hebben waar alles over de GDC gepost kan worden, heb ik dit topic maar aangemaakt.

Ik zal maar beginnen met een leuk gerucht:
Details from Phil Harrison- Sony Computer Worldwide Studios
Keynote at GDC March 7th 2007:

Anouncements:

Firmware update available on the 8th for North America/Japan and Asia. European PS3's will be preloaded with this latest update.

Features of this latest firmware include:

More refined PS Store frontend
Playstation Network integrity enhanced
Wallpapers from pictures
Ability to change background colours
Sony Connect Store for music and movies added to the PS Store. Hundreds of trailers/full films/song videos and mps3's available for download.
Playstation Card option in PS Store enabled.
Playstation Lifestyle- Similar to my space/youtube. User generated content and experiences are the key.
+ more.

Removal of Emotion Engine chips in PS3's in NA and Japan to follow in April. Reason for this is to reduce costs and focus on enhanced opportunities via software. Benefits include the ability to upscale selected PSone/PS2 games to 1080i/720p.

Lots of development talk.
Release dates for key games. Warhawk in June/July 2007. Heavenly Sword delayed. Killzone and MGS4 in late 2007.

New content on PS Store available on the 8th:

Tekken 6 trailer
Lair demo & trailer
Rainbow Six Vegas demo
EA: Skate trailer
Battlefield Bad Company trailer
Warhawk demo
Virtua Fighter 5 demo
Virtua Tennis 3 demo & trailer
GRAW 2: trailer
Mortal Kombat 2 game
Killzone trailer

Killzone demo for May.

More details. Stay tuned on the 7th.
Bron

Het zal waarschijnlijk wel niet echt zijn, maar toch staan er enkele dingen in die best weleens waar zouden kunnen zijn.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is MGS niet uitgesteld tot 2008? Of was dat een gerucht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Zou kunnen, maar nogmaals, dit zijn geruchten he.
Dus als er al enkele dingen kloppen dan mogen we al blij zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-10 05:44
Zeker het volgen waard, weet iemand of dit ergens live geblogged/uitgezonden wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Misschien Eurogamer of IGN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 11:26:
Zou kunnen, maar nogmaals, dit zijn geruchten he.
Dus als er al enkele dingen kloppen dan mogen we al blij zijn :)
Killzone beeldmatriaal _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundWave729
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 13:36
Eh, ben ik de enigste die verrast is met het feit dat je de achtergrond kleuren niet kon veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04:07

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Jaha techniek staat voor alles :P

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F e r o x
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-11-2024
De ps3 zal al zeker dvd's upscalen. Hopelijk laat dit niet te lang op zich wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Niet te hard juichen, misschien is het wel de trailer van 2005. ;)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arx schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 22:05:
[...]

Dat zou ik jammer vinden. :D Ik verwacht niet veel trailers en al, maar ik heb wel het gevoel dat Sony ons veel nieuwtjes gaat laten zien. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Arx schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 21:05:
[...]

Ja, maar dan in realtime (dat zou wel gaaf zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ditani360
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-03 22:20
liever een demo van killzone ;), mei is nu al ver weg :(, 23maart steeds dichterbij _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door ditani360 op 05-03-2007 18:35 ]

Genieten & genieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik ben echt benieuwd wat we woensdag allemaal te zien gaan krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Geen Killzone in ieder geval volgens Sony.

De keynote is om 19:30.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenRo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-06 12:35
Is de keynote ergens live te volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-10 07:42
Eurogamer doet live verslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom is de hype rond Killzone zo groot? Deel 1 was echt een matige game..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:08
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 15:39:
Waarom is de hype rond Killzone zo groot? Deel 1 was echt een matige game..
Killzone 1 is inderdaad erg matig ontvangen. De reden dat de hype toch zo groot is, is te danken aan de bekende trailer van Killzone 2. Deze trailer is door erg veel mensen erg mooi en indrukwekkend bevonden. Mede, omdat menigeen dacht/denkt dat de trailer alleen in-game footage bevat.

Als je dermate goede graphics al van een 1e generatie spel kan verwachten, wat staat ons dan over 2-3 jaar te wachten...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Killzone:Liberations is wel goed ontvangen. En is ook één van de beste games voor de PSP wat mij betreft.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Flatwhite schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 16:08:
[...]

............ Deze trailer is door erg veel mensen erg mooi en indrukwekkend bevonden. Mede, omdat menigeen dacht/denkt dat de trailer alleen in-game footage bevat........
De trailer was gemaakt om de game zo dichtmogelijk te evenaren. Vooral hoe de game overkwam.
Maar rondvliegende luchtschepen? In brand gestoken Hellghast? Brute actie? Hoe verhoudt dit filmpje zich tot de gameplay?
“De indruk die de game zal maken, zal overeenkomen met het filmpje.”
Het filmpje van de E3 2005 maakte grote indruk, maar het was dus niet ingame. Hoe is het ooit mogelijk de gamers net zo te imponeren als dat filmpje deed?

“Daar zijn we nu mee bezig tijdens het werken aan Killzone 2. Daarom is het ook een tijdje stil rondom de game, we willen Killzone 2 pas echt laten zien als we er tevreden mee zijn. Bij één van de andere indrukwekkende trailers op de E3 van 2005, MotorStorm, zei iedereen ook dat het niet mogelijk was dat zoiets ingame zou kunnen zijn. Maar de beelden die recent verschenen zijn tonen aan dat zulke graphics er wel degelijk heel dicht bij in de buurt komen. We zouden het filmpje niet gemaakt hebben als we dachten dat zoiets niet haalbaar was.
Zoals ook al besproken in het motorstorm topic komt het er heel dichtbij in de buurt. En hebben de trailers vaker meer een filmische karakter wat qua gameplay niet te doen is (voor het spelen)

BRON

Ik zal GDC vanavond volgen en ben benieuwd wat er uit voor een nieuwe dingen onthuld worden :)

Live Blog

[ Voor 5% gewijzigd door Falcon Heavy op 07-03-2007 18:13 . Reden: Live report toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
The details coming from the big Sony keynote are embargoed until 10:30amPT on March 7, but we cut a quick video with really broad reaction (remember, still under embargo) to what they're about to announce! Whenever you have Buffa and Brightman smiling at an event, you know it's going to be good. Check it out...
filmpje

Killzone schijnt ook getoond te zijn :)
Maar over een uurtje kunnen we het nieuws eindelijk verwachten :D

[ Voor 77% gewijzigd door SToRM666 op 07-03-2007 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
De GDC is live te volgens op de volgende sites (in tekstvorm):

Eurogamer
1UP

:)

[ Voor 62% gewijzigd door SToRM666 op 07-03-2007 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
Nice, ze zijn begonnen.

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Gametrailers zowel HD versie als een normale

Ik ben best onder de indruk. Het lijkt een beetje op seconds life :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Check dit! LittleBigPlanet
Wow, haha zal wel aan mij liggen maar dit ziet er echt enorm goed uit! En fun.
Coop puzzelgame. Echt geweldig. Sfeer, muziek, graphics, physics. Het klopt gewoon allemaal. Supermooi. Vooral laatste stukje met het skateboard. Haha, wat cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floffert
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:36
zowel home als littlebigplanet zijn echt super tof bedacht! Denk dat dat home wel heel erg groot kan gaan worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Shiver23 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 19:48:
Coop puzzelgame. Echt geweldig. Sfeer, muziek, graphics, physics. Het klopt gewoon allemaal. Supermooi. Vooral laatste stukje met het skateboard. Haha, wat cool!
Of hier: Is dit ingame?

http://www.joystiq.com/photos/littlebigplanet/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floffert
ja dat is ingame! bekijk de trailer maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Shiver23 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 19:48:
Niet normaal. Gewoon 1 van de mooiste games ooit vind ik :o
Ik moest ook lachen om dat laatste ja. Zitten ze met zn allen aan dat ding te sleuren :D

[ Voor 8% gewijzigd door SToRM666 op 07-03-2007 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

SToRM666 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 20:06:
[...]

Niet normaal. Gewoon 1 van de mooiste games ooit vind ik :o
Ik moest ook lachen om dat laatste ja. Zitten ze met zn allen aan dat ding te sleuren :D
Ziet er zeker niet verkeerd uit! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
Gruwelijk :9~

Ook home is kwijlen vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-10 13:49
Wat een heerlijke keynote so far.... Home lijkt me helemaal cool! en Little Big Planet.... Superlachen en cool!!! Mén.. wat ben ik blij dat ik geen 360 owner ben... hoor ik daar jaloezie uit het 360 kamp? :P :+

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Public beta comes in April.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
Second Life is toch ook free of charge.. zou het raar vinden als de Home dienst betaald moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
You may remember a game called Ragdoll Kung-Fu. ...they've been working on an amazing product for the Playstation 3 that I'm delighted to share with you for the first time. .....The LIttleBigPlanet character on the screen is adorable (nicknamed "sackboy"). The graphics are surprisingly impressive. There is field of vision. The textures are incredibly rich. The inventory looks like an electric lasso thats grows out of the character. He creates a block of wood with a cog on it -- the same thing that flanks the right side of the stage.
When they stop moving, the camera moves in on them and we're again reminded of the game's incredible graphics
Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.joystiq.com/media/2007/03/dsc_2343.jpg

Ben benieuwd naar deze woorden
Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.joystiq.com/media/2007/03/dsc_2346.jpg
The game will be available in demo form on PS Network this year, and on Blu-ray disc in '08.
Bron

[ Voor 15% gewijzigd door Falcon Heavy op 07-03-2007 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat ik nu dus ook nog lees over littlebigplanet: Je kunt zelf je levels ontwerpen en delen met anderen. Hoe vet is dat!?
Het draait met name om physics. Dus een beetje Gary's mod (HL2) is wat ik er van denk. Damn wat vet zeg. Kan niet anders zeggen. Zaal ging ook plat, aldus de verslagen.
A video starts illustrating the concepts of creating and sharing in LittleBigWorld. The mucis and design are infectious; the world is full of possibilities. It's like a next-gen, playful version of ExciteBike but with ragdolls and the internet.

They show comments, friends lists, and a "highest rated" chart. Think YouTube or MySpace, but with LittleBigPlanet levels.

[ Voor 40% gewijzigd door Shiver23 op 07-03-2007 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Dit was het volgens mij. Geen nieuws over Killzone2 ?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ze hebben de game wel laten zien aan de pers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
//

Media Molecule leaves the stage to enthusiastic applause. The game will be available in demo form on PS Network this year, and on Blu-ray disc in '08.

2008 tot LittleBigPlanet, jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
Wat ziet LittelBigPlanet er geweldig uit _/-\o_ !!!

Eindelijk de Toy Story-graphics waar ik op hoopte bij de PS3. GE WEL DIG!!!! _/-\o_

Weet niet waarom, maar het sfeertje doet me denken aan Loco Roco op de PSP.... heeft iemand anders dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floffert
Flatwhite schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 20:56:
Wat ziet LittelBigPlanet er geweldig uit _/-\o_ !!!

Eindelijk de Toy Story-graphics waar ik op hoopte bij de PS3. GE WEL DIG!!!! _/-\o_

Weet niet waarom, maar het sfeertje doet me denken aan Loco Roco op de PSP.... heeft iemand anders dat ook?
daar moest ik ook meteen denken toen ik de trailer zag. Komt denk ik door die muziek en dat blije gevoel dat je er bij krijgt :*)

Vind die poppetjes echt geniaal bedacht! Gewoon lekker simpel maar o zo leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
Killzone 2 pas uitgebreid getoond in Juli? Of snap ik het nu verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hehehe dat Home zeg... Ik hoor die Xbox fetisjisten nog janken dat de Xbox Live 'experience' zooooo vele malen beter was... uhuh...

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
little big planet ziet er ook echt heel cool uit. maar dit staat gepland voor herfst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Afbeeldingslocatie: http://ps3focus.nl/sitee/upload/upload/LittleBigPlanet_Screenshot_76.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ps3focus.nl/sitee/upload/upload/LittleBigPlanet_Screenshot_81.jpg
Wheeeeee!
Characters have the power to move anything in this glued and stitched-together 3D landscape; they have the power to design, shape and build both objects and entire locations for others to view and play. There’s no complicated level editor; all of these skills can be learned by simply playing the game. Creativity is part of the gameplay experience and playing is part of the creative experience. Players can make their world as open or as secretive to explore as they like. When it’s ready, they can invite anyone within the LittleBigPlanet community to come and explore their patch – or can go and explore everybody else’s.

“We were confident that PS3 would be the platform to lead the way in creative gaming, and LittleBigPlanet brings this concept to life spectacularly,” said Phil Harrison, President of Sony Computer Entertainment Worldwide Studios. “By giving players the power to shape and share an entire virtual world via PLAYSTATION Network, we've created the space for PS3 owners to realize their creativity and craft their own unique gameplay experience.”

So, how does it work?

Play the game, learn the skills and then find your own way to play. There isn’t a set solution to anything – you live LittleBigPlanet however you want to.
Create your own content – customize your character and build your own locations. You have the power to rearrange anything in this unbelievably tactile landscape.
Build, move, create, collaborate – then share content with friends or publicly by inviting the whole world to come and visit your own location on LittleBigPlanet.

Key features:

• There’s not just one way to play. Players craft their own individual experience
• Unlimited possibilities for user-created content – players can customize everything: their characters, the landscape around them and their own patch on LittleBigPlanet
• Players discover and win new skills and items to aid them on their creative journey
• Initial levels will be provided – endless others will be user-generated on a global scale. LittleBigPlanet will change every day as players contribute their own levels
• Online and offline multiplayer modes – play alone, work as a team or get competitive
• LittleBigPlanet global community for players to get involved with: includes player comments, rankings and easy communication with new and existing friends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Jep staat in het artikel. Ik denk dat dat dan de Killzone 2 trailer of misschien de demo wordt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floffert
zerokill schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 21:15:
little big planet ziet er ook echt heel cool uit. maar dit staat gepland voor herfst?
nee een demo stond gepland voor de herfst
De volledige game komt pas in 2008 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen ik Little Big Planet zag was ik echt zo van. :o :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Aan de reacties te zien op de verschillende fora denk ik wel dat we mogen spreken van een geslaagde GDC voor Sony. Vooral LBP heeft een diepe indruk achtergelaten en de dingen die ik gezien heb vanavond geven veel hoop voor wat er nog gaat komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
SToRM666 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 22:44:
......... de dingen die ik gezien heb vanavond geven veel hoop voor wat er nog gaat komen :)
Kijk en dit vind ik nou ook :) En zo moet er ook naar de PS3 gekeken worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal mee eens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
De GDC heeft voor heel wat enthousiastme gezorgt onder Europese gamers. Ik denk persoonlijk dat er heel veel mensen gaan overwegen om toch een PS3 aan te schaffen (misschien niet meteen bij de launch maar uiteindelijk wel). Waarom? Bij deze GDC kwam duidelijk naar voren dat Sony erg zijn best gaat doen om van de PS3 een succes te maken. Zo heeft het Home geintroduceerd, maar ook een nieuwe en vooral makkelijkere developerskit (EDGE) aangekondigd.

IMO zullen er aardig wat gamers zijn die wel een next-gen console willen, maar nog niet een keuze hebben kunnen maken. Natuurlijk speelt geld ook een grote rol, maar als je ziet dat er veel support komt van Sony voor de PS3 dan kan ik me voor stellen dat je je gaat afvragen of een PS3 (die je eerst zo duur vond) misschien toch wel het overwegen waard is.

Elke paar maanden een firmware upgrade met nieuwe features. Niet de verwachte grafische upgrade games/franchises (zoals Tekken 6, GT: HD etc.), maar ook de leuke en nieuwe games a la MotorStorm , LittleBigPlanet etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
De volledige Keynote in beeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
Waarschijnlijk weer een PSN titel erbij, Everyday Shooter: http://www.psu.com/node/8652
The game, Everyday Shooter, is a beautiful fusion of art, gaming and relaxing audio that won all three Independent Game Developer Awards for which it was nominated.
Lijkt me weer erg apart!
Jon’s website describes the game’s premise as, “what if God made you a pixel, and the music in your head wouldn’t go away?”
:D

[ Voor 23% gewijzigd door Vince22 op 08-03-2007 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
Killzone blijkt trouwens ook niet geshowed op de GDC, alleen assets uit de game, is dus geen trailer of wat getoond, alleen laten zien wat de EDGE tools set inhoudt en kan doen.
There are a lot of misunderstandings flowing around. Let me help you with the facts:

1. Edge is comprised of two parts: A tool to do performance analysis on the RSX and a set of lightweight high-performance libraries, that are optimized for the SPUs in the Cell processor.

So, it's NOT a game/graphics engine and it's not a complete development suite. It's a set of tools and code snippets, that show how to get more out of the hardware.

2. Killzone (as the PS3 game in production) was NOT shown. Phil showed examples of the Edge functions (lighting effects, physics etc.) in a demo basically using assets from the Killzone universe.

It's a tech demo of Edge and NOTHING more. Phil specifically said that before showing it. Some media outlets happily forgot about mentioning that in their eager efforts to compare it to an E3 2005 game trailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is ook een indrukkwekkende techdemo verschenen op GDC 2007:

http://www.gametrailers.com/player.php?id=17628&type=wmv

Als dit realtime is , dan verwacht ik op ten duur een glansrijke overwinning voor de PS 3 in de console war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goede reclame trouwens als die ps3 het niet doet bij die home presentatie :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 09:07:
goede reclame trouwens als die ps3 het niet doet bij die home presentatie :9
Was toch verkeerde controller die de assisent pakte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vince22 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 13:14:
Killzone blijkt trouwens ook niet geshowed op de GDC, alleen assets uit de game, is dus geen trailer of wat getoond, alleen laten zien wat de EDGE tools set inhoudt en kan doen.

[...]
Fout. Killzone is WEL geshowed - achter gesloten deuren, en dat viel nog al tegen volgens Kotaku.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
ja maar daar stond ook wel HEEL duidelijk in dat artikel dat Phil zei dat je naar het technische aspect moest kijken en niet naar het feit dat het killzone was....

Het kan net zo goed een speciale versie zijn die even met edge in elkaar is gezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zerokill schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 12:38:
ja maar daar stond ook wel HEEL duidelijk in dat artikel dat Phil zei dat je naar het technische aspect moest kijken en niet naar het feit dat het killzone was....
ja en laat nu NET het technische aspect enorm tegenvallen.

[quote]Visually it was certainly less impressive than the infamous E3 2005 pre-rendered target trailer, that's for sure. Animation quality varied, looking awkward at times. Moments smacked uncomfortably of Vivendi's F.E.A.R. and will probably cause a bit of fanboy ruckus when it's finally shown to the public this July at E3. There's obviously a long way to go, but, in my opinion, Sony was very wise to have kept the game under wraps and not tarnish today's Home and LittleBigPlanet announcements[/qupte]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Visually it was certainly less impressive than the infamous E3 2005 pre-rendered target trailer, that's for sure. Animation quality varied, looking awkward at times. Moments smacked uncomfortably of Vivendi's F.E.A.R. and will probably cause a bit of fanboy ruckus when it's finally shown to the public this July at E3. There's obviously a long way to go, but, in my opinion, Sony was very wise to have kept the game under wraps and not tarnish today's Home and LittleBigPlanet announcements[/qupte]

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2007 13:12 . Reden: quote ipv edit argh ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
ja met deze tools gaat het er toch om dat heel snel iets moois kan ontwikkelen? als ze die scene gemaakt hebben in korte tijd met die nieuwe tools dan is dat knap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 13:12:

[...]
less impresive <> enorm tegenvallen 8)7

Anyway, ze demostreerde niet Killzone, maar hadden modellen, textures, levels etc. van hun gebruikt voor hun Edge toolkit om te demostreren hoe simpel bepaalde aspecten waren met implementeren. Hier was eerst onduidelijkheid over, maar dit is gecorrigeerd door Phil in een ander interview. Nu we toch Guerilla In the House hebben, misschien dat zij er iets zinnigs over kunnen zeggen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind niet echt een topic dat aansluit bij wat ik wil vragen, en ik denk dat een sony medewerker hier het beste op kan antwoorden. Dan maar in deze algeme game developer topic.

Zal het ook mogelijk zijn om van de ps1 emulatie van de psp gebruik te maken ZONDER het bezitten van een ps3. Ik wil dolgraag een ps3 maar dat zal er het volgende jaar nog niet inzitten (prijs/tijd/...) maar eventueel schaf ik me wel een psp aan. (om terug wat playstation feel te hebben).

Je zal dus ps1 games kunnen downloaden en op je PSP spelen als ik het goed begrepen heb. Het potentieel is enorm, denk aan het aantal titels. En dat zou het aantal bestaande psp titels meteen ver-x-voudigen met klassiekers en massa's goede games. Met een goede prijs die in verhouding staat zou dit een succes kunnen zijn, en sony heeft hier nauwelijks werk aan, want de games bestaan al.

Maar zou je bvb ook in een game shop aan een demo ps3 kunnen inloggen om wat games af te halen? Of inloggen op een 'playstation wifi zuil' waar je de games op je mem stick kan zetten?
Pagina: 1