RC key?

Pagina: 1
Acties:
  • 96 views sinds 30-01-2008

• nvanthoff
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06-2022
Er zijn een tijdje Beta's beschikbaar geweest 5### builds met een tijdelijke CD key. Nu las ik ergens iets over een RC versie? En dat je daar ook nog key's voor kunt aanvragen.
Weet iemand of er nog ergens een RC key te downloaden is op de MS website? Kon het zelf namelijk niet zo snel vinden.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Deze werden uitgedeeld aan door Microsoft geselecteerde leden van MSDN.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

nvanthoff schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 00:59:
Nu las ik ergens iets over een RC versie?
Release Candidate ja.
Zijn er twee van geweest.
RC1 en twee waren gewoon publiekelijk aan te vragen hoor, welke steen heb je vorig jaar onder gezeten? :)
En dat je daar ook nog key's voor kunt aanvragen.
Kon aanvragen. (verleden tijd inmiddels)
Weet iemand of er nog ergens een RC key te downloaden is op de MS website? Kon het zelf namelijk niet zo snel vinden.
En wat wilde je er dan mee doen?

[ Voor 9% gewijzigd door alt-92 op 02-03-2007 08:46 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-03 15:30
Vista activeren :+

• Clueless
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-03 12:08
Vergeet dat overigens maar... Beta en RC-keys werken niet onder de Final-release. Tenminste niet zonder aanpassingen aan de final release dan he ;) . Maar dit is een onderwerp dat door de policy zeg maar niet wordt toegestaan omdat het redelijk op het randje van de Warez staat...

I Don't Know, So Don't Shoot Me

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik zit het nut van dit topic niet helemaal; het antwoord op je vraag is eenvoudig te vinden; daarnaast hangt dit erg tegen het randje van de policy aan. Lees meteen Policy: Alle regels die op het forum gelden even door :)

[ Voor 22% gewijzigd door Spider.007 op 02-03-2007 09:21 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.