Ik heb een laptop met een nvdia chip een nvidia geforce 5350 go Ik kan nergens drivers vinden voor deze chip. Weet iemand waar ik deze drivers wel kan vinden.
Verwijderd
http://www.laptopvideo2go.com/index.php?drivers
1 van deze (xp), welk os?
Ook de INF downloaden en die overschrijven als je de driverset hebt uitgepakt.
1 van deze (xp), welk os?
Ook de INF downloaden en die overschrijven als je de driverset hebt uitgepakt.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2007 01:22 ]
Verwijderd
De driver hoeft niet voor de 5350go geschikt te zijn. Forceware's zijn namelijk voor álle nvidia kaarten geschikt. Voor de mobile's heb je dan wel even een aangepaste inf nodig
Het gaat om een aldi laptop daar zit de gefroce go in. Die Forceware's drivers werken daar niet op.Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 01:23:
De driver hoeft niet voor de 5350go geschikt te zijn. Forceware's zijn namelijk voor álle nvidia kaarten geschikt. Voor de mobile's heb je dan wel even een aangepaste inf nodig
Verwijderd
Daarom moet je de originele nvdisp.INF met de modded nvdisp.INF overschrijven dan doen de forcewares het welVerwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 01:35:
[...]
Het gaat om een aldi laptop daar zit de gefroce go in. Die Forceware's drivers werken daar niet op.
Edit: en daarna pas setup runnen om je driver te installeren.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2007 01:40 ]
Verwijderd
Lees nou gewoon even de faq en de handleidingen op laptopvideo2go.comVerwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 01:35:
[...]
Het gaat om een aldi laptop daar zit de gefroce go in. Die Forceware's drivers werken daar niet op.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()