Ik zit net lekker te werken, ineens *klik* laptop uit. Ik probeer deze weer op te starten maar tijdens het opstarten krijg ik een bluescreen. Niet zo'n probleem, dat moet wel lukken om op te lossen als je ook kan lezen wat de fout is. Het blauwe scherm blijft slechts een fractie van een seconde op het scherm waarna de laptop opnieuw opstart! Na veelvuldig snel proberen het scherm te lezen heb ik dat maar op gegeven.
Ik heb de faq door genomen en op google gezocht maar daar gaan ze er overal van uit dat je dan ook daadwerkelijk de fout kan uitlezen. Het normaal opstarten komt niet verder dan het zwarte scherm met het Windows logo en blauwe scrollbar. Bij het opstarten in safe mode wordt als laatste sptd.sys geladen, is dit normaal? Ook heb ik geprobeerd met de afzonderlijke geheugenmodules op te starten maar dit helpt niet.
Iemand enig idee hoe ik de foutmelding boven wat kan krijgen? Ik kan dus niet in Windows komen.
Het gaan om een:
HP NC6000 laptop
Windows XP SP2
Pentiun M 745
1024 Mb memory
ATI M Radeon 9600
60Gb harddisk
Ik heb de faq door genomen en op google gezocht maar daar gaan ze er overal van uit dat je dan ook daadwerkelijk de fout kan uitlezen. Het normaal opstarten komt niet verder dan het zwarte scherm met het Windows logo en blauwe scrollbar. Bij het opstarten in safe mode wordt als laatste sptd.sys geladen, is dit normaal? Ook heb ik geprobeerd met de afzonderlijke geheugenmodules op te starten maar dit helpt niet.
Iemand enig idee hoe ik de foutmelding boven wat kan krijgen? Ik kan dus niet in Windows komen.
Het gaan om een:
HP NC6000 laptop
Windows XP SP2
Pentiun M 745
1024 Mb memory
ATI M Radeon 9600
60Gb harddisk