Toon posts:

Internet Explorer loopt steeds even vast *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een tijd vista op mijn pc gehad, maar omdat hier niet mee te gamen valt heb ik xp er terug opgezet.
maar sindsdien heb ik problemen met internet explorer.
als ik het open slaagt het vast een na een minuut of 2 kun je er weer gewoon mee werken, hetzelfde als er een nieuw venster geopend word oid. internet explorer 7 geinstalleerd, nog altijd, systeemherstel, opgelost.
daarna had ik mijn pc terug geformateerd (andere windows gebruikt btw) alles terug goed tot daarnet.
volgens mij is het gekomen vanaf ik office 2007 heb geinstalleerd, maar dat heb ik nu verwijderd en het is nog steeds (opnieuw opgestart).
hoe komt dit?
ik heb geen zin om weer systeemherstel te doen, ik heb al veel geinstalleerd, ik wil dit niet nog eens doen..
andere browser wil ik ook niet.

BVD Marco

Verwijderd

Topicstarter
iemand?
ik heb geen zin in systeemherstel :s
Modbreak:Zou je minimaal 24 uur willen wachten tot je je topic kickt?

[ Voor 44% gewijzigd door Spider.007 op 02-03-2007 18:56 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Alleen "Internet Explorer" zegt zo weinig; er zijn meer mensen die dat programma gebruiken. Dus ik pas je topictitel wat aan.

Om tot een oplossing te komen wil je even beginnen met basic troubleshooting. Kijk met o.a. taakbeheer of er een proces de CPU opslokt. Schakel plugins uit. Zet als test even virusscanner, contentfilters, popupblockers, etc uit. Bij problemen in IE moet je ook altijd denken aan malware, dus kijk even met de standaardtools die in Beveiliging & Virussen worden genoemd wat er allemaal op je systeem rondspookt.

En kijk toch eens wat er gebeurt met een andere browser.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Dat lijkt mij een 'feature' van dat nieuwe IE7.

Ik heb er hier met de grote (ik heb mijn prefs op 256ppp staan) topics met veel plaatjes ook last van: *klik* pagina gaat laden, kan 1 klikje scrollen, loopt vast, en is pas weer te gebruiken als de hele pagina inclusief plaatjes geladen is. op 'stop' klikken helpt niet, hij gaat vrolijk verder met laden, terwijl ik met 'stop' bedoel 'kappen met het laden, ik bepaal zelf welke plaatjes ik wil zien'.

Irritant, maar ik zou niet weten wat ik er aan kan doen.

Met IE6 nergens last van, en mijn computer is helemaal clean (ten minste, hitman-pro vindt niets, AVG antivirus vindt nooit wat, kom niet op vage sites)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
phishing filter uitzetten, er is zelfs een patch voor te krijg bij ms om dit probleem op te lossen zonder hem uit te zetten.

The computer may respond very slowly as the Phishing Filter evaluates Web page contents in Internet Explorer 7

[ Voor 82% gewijzigd door Zwelgje op 03-03-2007 13:24 ]

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
na een tijdje opera gebruiken doet internet explorer het opeens weer :s
opgelost dus :)
Pagina: 1