Toon posts:

Ervaring met de Arctic Cooling Silentium T3 Pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag de Silentium T3 Pro aanschaffen, maar heb nog niet echt reviews kunnen vinden van deze behuizing.

Was op zoek naar een stille behuizing met een goede voeding en me oog was hier op gevallen bij toeval, maar op internet weing nog over terug te vinden.

Misschien dat iemand deze kast al heeft aangeschaft en zijn ervaring wilt delen en natuurlijk als er betere optie's en of suggetie's zijn mag ook, had zelf ook naar de Antac Sonata II gekeken, maar me voorkeur ligt toch meer bij Arctic.

Alvast bedankt,

Pjwl

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:18
Productsurvey Silentium T2
Productsurvey Silentium T1

Deze versies zijn hetzelfde als de T3 op het uiterlijk en verwaarloosbare details na.

http://www.techzine.nl/ex...m-T2-at-Hardware-Rev.html
[cooling] Arctic Cooling ervaring topic...

Dit had je best zelf kunnen vinden toch :) ?

[ Voor 134% gewijzigd door hello_moto op 01-03-2007 23:19 ]

Verwijderd

Heb zelf een Arctic silentium T1 (geen pro, dus de "oude" met 350Watt voeding)

Ik heb hiervoor een aantal behuizingen gehad, maar deze bevalt me tot nu toe het beste en is ook echt de stilste tot nu toe.

Let wel dat de stilte niet alleen door de kast word bereikt, o.a. je processor koeler, vid. kaart koeler en eventueel ook nog een fanless koeler voor je chipset.

En al heb je het dan helemaal stil, ook harde schijven zal je toch ook nog blijven horen ratelen als ze bezig gaan.

Enige nadeel aan deze behuizing vind ik eerlijk gezegd de ruimte voor het moederbord, het is toch best krap allemaal alhoewel je er wel lekker veel HDD's in kwijt kan.

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
Ik zit er zelf ook aan te denken om de T3 Pro te kopen alleen wil ik er een 8800 GTX in hangen.
Heeft iemand enig idee of dat gaat passen? Lijkt me op de foto's van de product surveys nogal aan de krappe kant (als het uberhaupt al past met die PSU fan daar achter)

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Verwijderd

wat voor voeding zit er eigenlijk in de pro series?
ik weet dat er in de normale series nog een redelijke 350 seasonic voeding zit, maar is de 500 watter ook een seasonic?

kan ik nergens vinden

• Barre_Code
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-01 21:09
Heb die kast een paar dagen gehad en vind het echt ondingen. Montage is raar en de voeding zul je nooit kunnen vervangen i.v.m. het eigen systeem van Arctic. Nee, ik hou het bij hun Freezers ;)

• Solid_Aapie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-01 10:55
SNAFU schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 10:49:
Ik zit er zelf ook aan te denken om de T3 Pro te kopen alleen wil ik er een 8800 GTX in hangen.
Heeft iemand enig idee of dat gaat passen? Lijkt me op de foto's van de product surveys nogal aan de krappe kant (als het uberhaupt al past met die PSU fan daar achter)
NEE, ik heb contact gehad met AC over het formaat van de gpu tegeover de kast. En hij heeft mij vertelt dat de 8800gts in de kast past en de RD600 van ati met dezelfde afmetingen natuurlijk ook. Maar de 8800gtx en de hoofdkaart van ati's rd600 chip passen niet! De voeding kan ze wel met gemak trekken werd ook vermeld. Er zijn demonstraties geweest dat de voeding een FX-62 + 2x 8800GTX kon trekken.

Specs

Pagina: 1