Hoe frame-rate te meten in Unreal Tourney?

Pagina: 1
Acties:

• Rarz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-08 12:39
Call me clueless, maar ik heb geen idee. :) Ik wil gewoon wel eens zien wat m'n huidige framerate is.. kan iemand me vertellen hoe ik dit meet?

Je ziet het altijd in video-kaart testen met demo's etc.. :)

When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
timedemo 1 in console

Verwijderd

druk op ~ en type in "timedemo 1"

edit:
damn, net te laat

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08 18:47
Andere mogelijkheid is bovenin timedemo statistics te kiezen.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

Verwijderd

Of je typt in de console "stat fps", krijg je n iets uitgebreider plaatje dacht ik.
Ow ja, met "timedemo 0" zet je die timedemo weer uit maar dat wist je vast al. :z

Sacerdote :)

Verwijderd

En hoe doen we dat in quake 3?
Iemand?

• overlord
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-10-2021

overlord

Fan van Mitch & Damian

roep console op (~) en typ timedemo 1
sluit console door opnieuw op tilde (~) te drukken. ga naar demos en selecteer demo 001 en druk op play. Na afloop roep je de console opnieuw op met de tilde en kun de fps aflezen.

P4 2.8GHz, ASUS P4C800-E DLx ATI 9800SE 380/340 8 pip, 2x WD raptor 74 GB raid 0;2 x samsung 160 gb raid 0, IIyama 17"

Verwijderd

Je kan ook heel makkelijk gewoon in het hoofdmenu naar tools gaan en dan timedemo aanklikken , scheelt je typewerk :Y)

• Rarz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-08 12:39
Bedankt! 50-65fps op een resolutie van 1280x1024 blijkt het te zijn. (32bit kleur, alle visuals op max. :)

Smooth. 8-)

When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.

Verwijderd

weet iemand toevallig waarom de timedemo niet werkt bij mij? als ik /timedemo 1 doe zegt de console timedemo is disabled for cheating ofzo als ik via het hoofdmenu een timedemo slecteer en op play druk springt ie weer terug naar hoofdmenu

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op maandag 05 februari 2001 22:10 schreef borgqueen het volgende:
En hoe doen we dat in quake 3?
Iemand?
Real-time FPS weergave tijdens spelen: /cg_drawFPS 1 intikken in de console.

FPS stats: /timedemo 1 intikken in console, en dan na afloop van een match of demo weer richting de console om het resultaat te bekijken.

(onder behoud van tikfouten ;) zit nu op werk, kan dus niet even checken of ik het allemaal goed uit het hoofd heb.)

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Pagina: 1