yo ^___^
Ik maak al lange tijd gebruik van een Target WP5540.
Lijkt sterk op deze:

Maar nu zijn de 2 knoppen op mijn pen kapot dus ik heb besloten dat het wel weer tijd is voor een nieuw setje. Deze is al bijna 7 jaar oud. (Nog een seriële aansluiting
)
Ik twijfel tussen de volgende 3:
Wacom PenPartner 2
Wacom Volito 2
Eventueel deze:
Wacom Graphire4 Classic
(Of natuurlijk een ander type in deze prijsklasse.
)
Op dit moment zou ik voor de Volito 2 gaan.
Budget is rond de 50 euro, maar als die van 100 echt veel beter is, dan overweeg ik het.
Dus nu aan jullie de vraag: wie heeft ervaring met 1 van deze setjes? (En kan bevestigen dat het geen klot* dingen zijn
)
Ik gebruik hem vooral om lekker achterover in m'n stoel te kunnen zitten en op 2 meter afstand van m'n scherm lekker te kunnen 'pennen'. Tekenen oid doe ik niet aan.
Wie helpt mij
Ik maak al lange tijd gebruik van een Target WP5540.
Lijkt sterk op deze:

Maar nu zijn de 2 knoppen op mijn pen kapot dus ik heb besloten dat het wel weer tijd is voor een nieuw setje. Deze is al bijna 7 jaar oud. (Nog een seriële aansluiting
Ik twijfel tussen de volgende 3:
Wacom PenPartner 2
Wacom Volito 2
Eventueel deze:
Wacom Graphire4 Classic
(Of natuurlijk een ander type in deze prijsklasse.
Op dit moment zou ik voor de Volito 2 gaan.
Budget is rond de 50 euro, maar als die van 100 echt veel beter is, dan overweeg ik het.
Dus nu aan jullie de vraag: wie heeft ervaring met 1 van deze setjes? (En kan bevestigen dat het geen klot* dingen zijn
Ik gebruik hem vooral om lekker achterover in m'n stoel te kunnen zitten en op 2 meter afstand van m'n scherm lekker te kunnen 'pennen'. Tekenen oid doe ik niet aan.
Wie helpt mij
[ Voor 6% gewijzigd door MensionXL op 01-03-2007 21:01 ]