[Wacom] Advies voor aankoop

Pagina: 1
Acties:

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Topicstarter
yo ^___^

Ik maak al lange tijd gebruik van een Target WP5540.
Lijkt sterk op deze:
Afbeeldingslocatie: http://img109.imageshack.us/img109/3488/wp5540unitbl2.gif

Maar nu zijn de 2 knoppen op mijn pen kapot dus ik heb besloten dat het wel weer tijd is voor een nieuw setje. Deze is al bijna 7 jaar oud. (Nog een seriële aansluiting :P)

Ik twijfel tussen de volgende 3:

Wacom PenPartner 2
Wacom Volito 2

Eventueel deze:
Wacom Graphire4 Classic
(Of natuurlijk een ander type in deze prijsklasse. ;))
Op dit moment zou ik voor de Volito 2 gaan.

Budget is rond de 50 euro, maar als die van 100 echt veel beter is, dan overweeg ik het.

Dus nu aan jullie de vraag: wie heeft ervaring met 1 van deze setjes? (En kan bevestigen dat het geen klot* dingen zijn :P)

Ik gebruik hem vooral om lekker achterover in m'n stoel te kunnen zitten en op 2 meter afstand van m'n scherm lekker te kunnen 'pennen'. Tekenen oid doe ik niet aan.

Wie helpt mij :)

[ Voor 6% gewijzigd door MensionXL op 01-03-2007 21:01 ]

Goedkoop bellen via VoIP

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Topicstarter
Niemand? ;(

Goedkoop bellen via VoIP

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:46
Ik zelf heb een Wacom Graphire. Het is wel een goed ding moet ik zeggen. Hiervoor had ik een mega grote tablet van Trust maar dat ding was zo kut en ging erg snel stuk. Hierna dus maar is het echte spul gehaald, een Wacom. Het is echt een enorm verschil. Hij is veel nauwkeuriger en het voelt allemaal ook veel lekkerder aan. Tevens vind ik het erg fijn dat er geen batterijen noodzakelijk zijn voor deze Wacom.

Dit heb ik gemaakt met die Wacom Graphire in photoshop:
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/rikmeijer/images/anime/animation.gif

Ik wil gaan sparen voor die hele dure Wacom van Alternate. De Wacom PL-720 om precies te zijn. Het lijkt mij echt het geschikte tekenbord. Ik teken graag in photoshop maar ik teken toch het lekkerst op de tekening zelf en dan is zo een ingebouwd scherm erg handig lijkt mij.

[ Voor 9% gewijzigd door Sir_Hendro op 02-03-2007 23:55 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Topicstarter
Oke thx :)

Goedkoop bellen via VoIP