Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl
Kan dit in vb zelf?
ps. ik zoek al op google
ps. ik zoek al op google
Dan noet je de dropdownlist boven van "Debug" op "Release" zetten, en dan Build All. In je projectmap staat de exe dan onder /bin/release
Hij stond er al, heel erg bedankt
Dit is echt wel 'basic der basic', en wordt wel in ieder beginnersboek uitgelegd. Een beetje zelf zoeken in je IDE helpt meestal ook wel.
Als je al niet weet hoe je een programma moet compilen / runnen, dan vrees ik dat je nog heel wat andere basic dingen zult missen, dus raad ik je aan om eens een beginners-boek te kopen. Of misschien wel 2: ééntje over het werken met je IDE, en ééntje over het leren programmeren.
In PRG willen we je wel best helpen met programmeer-problemen, maar we verwachten hier toch wel enige basiskennis.
vragen mbt dev-tools horen trouwens thuis in DTE
Als je al niet weet hoe je een programma moet compilen / runnen, dan vrees ik dat je nog heel wat andere basic dingen zult missen, dus raad ik je aan om eens een beginners-boek te kopen. Of misschien wel 2: ééntje over het werken met je IDE, en ééntje over het leren programmeren.
In PRG willen we je wel best helpen met programmeer-problemen, maar we verwachten hier toch wel enige basiskennis.
vragen mbt dev-tools horen trouwens thuis in DTE
[ Voor 63% gewijzigd door whoami op 02-03-2007 09:01 ]
https://fgheysels.github.io/
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()