Ik heb een simpel stuk code dat gebruikt wordt voor het uploaden van foto's naar een webserver. Dit uploaden werkt naar behoren alleen als ik weer een foto wil deleten dan kan dat niet omdat deze gebruikt wordt door een ander proces. Op de foto pagina worden de foto's getoond met behulp van een resize script dus ik dacht misschien worden ze hierdoor gelocked, maar ook zonder dit script kan ik ze eigenlijk nooit deleten. Ja soms kan het dus wel. Het is me al 1x gelukt om met firefox een foto te deleten en al 2x met Opera van mijn m600i mobiele telefoon. Het is dus ook niet zo dat het bestand na het uploaden voor even gelocked is, want een foto die ik gisteren via mijn mobiel had geupload kon ik net niet deleten via firefox. Probeerde het daarna met m'n telefoon en toen lukte het weer wel
Ik kan hier eigenlijk niets van terug vinden via google. En wat ik heb gevonden heb ik al geprobeerd, nl zonder resize script.
De code die ik gebruik voor het deleten van de file is erg simpel
Als ik een response.write doe van sFoto verschijnt ook het juiste pad dus aan fouten in fID en sName ligt het niet.
And de rechten van ASP.NET ligt het ook niet want het is wel eens gelukt dus en volgens mij moet je dan zoiets krijgen als een access violation error
De code die ik gebruik voor het deleten van de file is erg simpel
code:
1
2
| sFoto = Server.MapPath("../ArtImages/" + fID + "/" + sName)
File.Delete(sFoto) |
Als ik een response.write doe van sFoto verschijnt ook het juiste pad dus aan fouten in fID en sName ligt het niet.
And de rechten van ASP.NET ligt het ook niet want het is wel eens gelukt dus en volgens mij moet je dan zoiets krijgen als een access violation error