Toon posts:

Vreemde vlek op Acer Glossy laptop scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 209 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen,

ik zit op het eerste gezicht met een klein probleempje, maar dat kleine probleempje begint mij nu al mateloos te irriteren. Ik heb nu 1,5 jaar een Acer Aspider 1692 die het altijd super heeft gedaan in combinatie met mijn 19" Xerox scherm (als dual screen). Nu ben ik vandaag echter de hele dag in word bezig geweest en viel mij al heel snel een vreemde vlek op:

Afbeeldingslocatie: http://www.offersphoto.com/vlek.jpg
Heb het contrast wat hoger gemaakt, want het is niet gemakkelijk om een beeldscherm te fotograferen. Direct na het zien van de vlek heb ik getracht deze lichtjes weg te poetsen met een stofdoekje, helaas zonder resultaat. Ik heb eerder vlekjes op het glossy scherm gehad waarvan ik dacht dat ze er niet af te halen waren, maar een beetje water deed altijd wonderen.

Nu krijg ik deze vlek er echter niet af, de vlek is ook wat paarsig/blauwig. Ik heb echt geen idee hoe dat zou kunnen. Ik weet dat ik 2 dagen geleden een paar druppels water op het scherm heb laten vallen, maar het lijkt me sterk dat het hier door komt. Laptop gisteren nog mee genomen naar mijn werk, maar de vlek niet opgemerkt. Twee vragen naar aanleiding van deze irritante vlek:

- heeft iemand enig idee hoe dit kan komen (door water, wellicht door reizen met de laptop, al heb ik een goede laptop tas, oid)
- maar belangrijker: weet iemand hoe ik deze vlek weg kan krijgen? Ik zie de vlek ook op gekleurde achtergronden, en aangezien ik op beide schermen vaak bezig ben met photoshop, bewerken etc, is het echt vrij lastig.

Alvast bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand..?

• Deacon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-05 18:46

Deacon

Three sixty five Seven fifty

Een vriendin van mij heeft het zelfde probleem.
Ze heeft een Acer 5602WLMi laptop en ze heeft last van witte vlekken op het scherm. Ze zijn wat kleiner maar het zijn er meer in aantal. Het zit in het scherm en poetsen werkt niet. Ik heb geen idee hoe ze er in zijn gekomen en ik zou ook heel graag willen weten hoe ze er weer vanaf kan komen, ze heeft de laptop dagelijks voor school nodig. Het zou erg lastig zijn als ze der laptop een tijdje zou moeten missen.

Foto die ze had gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://xs313.xs.to/xs313/07100/vlekken.gif

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?