Toon posts:

mail verzenden outlook express

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal ik heb sinds een paar dagen de volgende foutmelding tijdens het verzenden van m'n mail:

De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'imap.cs.com', Server: 'smtp.cs.com', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10053, Foutnummer: 0x800CCC0F

Ik heb mijn router al helemaal doorgespit op fouten en gereset maar dat mocht niet baten. Kan de fout eventueel in de modem zitten en hoe kan ik dit oplossen?

groeten Jasper

• Madnessi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-08-2025

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Hoe kom je erop om het bij je router te zoeken? :S
Als je eenmaal internet hebt dan heb je internet 8)7 (Dus dan heeft een router resetten etc geen zin want hij doet zijn taak: de verbinding met het modem doorgeven)

[ Voor 49% gewijzigd door MensionXL op 01-03-2007 20:06 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Verwijderd

Als ik beide adressen ping dan krijg ik beide keren een timed out.
Het je wel de goede mailserver van CompuServe ingesteld.
Google vertelde me dat ????.compuserve.com (ook) gebruikt wordt als mailserver adres!.
Heb je webmail geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
het idee modem resetten komt omdat deze tijdelijk uit het netwerk was geweest. De oplossing die Madnesi in de link aanbrengt werkt niet. Bij het uitschakelen van de virusscanner werkt het niet en als ik daarna het account opnieuw aan maak werkt het ook niet. Kan er misschien iets in de modem moeten worden ingesteld.

Verwijderd

Topicstarter
Heb alle instellingen van compuserve geprobeerd. Voor dinsdag werkte het allemaal dus raar dat het nu ineens niet meer werkt. Naardat de router en de modem even offline zijn geweest.

Jasper

Case Close Call opgelost.

Smarthost smtp van Kpn adsl direct ingesteld

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2007 13:00 ]

Pagina: 1