Tannoy Revolution R3 105W 6ohm, Marantz PM-7003 2x70W 8ohm, 2x JVG goud/goud, Marantz CD-6003, Marantz ST-6003
Je kan bij de gamma/karwei/praxis KT40 plinten halen waarin je kabels kwijt kunt, hierop kun je dan "uitbreidings dozen" zetten voor stroom/netwerkpluggen/telefoonpluggen.
de plinten zijn niet heel duur 9 euro per 2 meter (in stukken van 2 meter dus te krijgen)
de opbouwdozen kunnen relatief prijzig zijn. (18 euro voor 2 stopcontacten)
heb het kort geleden als plint in het hele huis gelegt en ziet er wel strak uit.
de plinten zijn niet heel duur 9 euro per 2 meter (in stukken van 2 meter dus te krijgen)
de opbouwdozen kunnen relatief prijzig zijn. (18 euro voor 2 stopcontacten)
heb het kort geleden als plint in het hele huis gelegt en ziet er wel strak uit.
Met een beetje tweaker-gevoel kan je ook gewone stekkers erin steken. Kwestie van een beetje snijwerk 
Normaal is het dan wel iets goedkoper
Normaal is het dan wel iets goedkoper
Ik heb op mijn buro een (spaanplaat) "koof" gemaakt (wandgoot) met daarin gewoon een aantal stekkerdozen geschroefd (220 en ethernet). Gewone normale Busch-Jaeger serie.
UTP outlets zijn het duurste, voor 1 doosje (2xRJ45) mag je, incl kapjes rustig 20 eur rekenen.
UTP outlets zijn het duurste, voor 1 doosje (2xRJ45) mag je, incl kapjes rustig 20 eur rekenen.
Spullen van Alecto zijn minder duur en ook gewoon te koop bij gamma/karwei/praxis
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
Ok! ik woon zowat naast de Hornbach, dus daar zal ik beginnen met rondkijken
bedankt alvast!
Tannoy Revolution R3 105W 6ohm, Marantz PM-7003 2x70W 8ohm, 2x JVG goud/goud, Marantz CD-6003, Marantz ST-6003
een winkel www.conrad.nl
ff rond kijken wat er is
en dan eventueel zoeken of je het erigens anders
goed koper kan krijgen
ff rond kijken wat er is
en dan eventueel zoeken of je het erigens anders
goed koper kan krijgen
2x pIII@933, 4x512MB pc133, MSI694D PRO, Matrox G550 dualhead DVI, 4x 80GB 8MB, NEC1300, LG DVD 16x48, AOPEN hq08, 4x80mm casefan
KT40 heb ik thuis ook liggen, netwerkdoos (voor 2 aansluitingen) kost wel 25/30 E maar het ziet er wel strak uit.
while ( !$succeed ) { $try++ }
Pagina: 1