Toon posts:

Begin Balans SAP

Pagina: 1
Acties:
  • 307 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

waar ik werk werken we met MySap ERP. Ik heb vanmiddag lopen zoeken naar de mogelijkheid om een begin balans in te kloppen. Ik kon dit echter nergens vinden.

Wie weet waar ik precies moet zoeken?

Gr.,

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Weet niet heel veel van SAP maar zijn dat geen customized ERP systemen (die bij ieder bedrijf dus anders opgebouwd zijn)?

[ Voor 26% gewijzigd door spone op 01-03-2007 18:47 ]

Game: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 96GB DDR5-5600; Woonkamer: Mac Mini M4 16/256

Verwijderd

Topicstarter
nee, SAP is eigenlijk zo standaard als standaard maar zijn kan...

als je bedoeld dat er meerdere versies van SAP zijn, dan heb je gelijk ja :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je contact met je leverancier al eens overwogen? Het lijkt me dat je een pakket van deze grootte niet 'zomaar even' installeert namelijk. Daarnaast vindt ik je 2 regelige topicstart nogal dubieus van kwaliteit; wellicht kun je Policy: Alle regels die op het forum gelden even goed doorlezen en je topicstart aanvullen met wat relevante informatie?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Tenzij je geen support hebt, lijkt me dat je voor dit soort vragen misschien beter terecht kunt op de community van SAP
http://www.sap.com/community/netherlands/?language=nl

ARME AOW’er